بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶
رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران گفت: به‌کارگیری تجهیزات و روش‎‌های نوین و کارآمد به‎منظور شناسایی، کنترل و مهار مخاطرات ضروری است تا محیطی ایمن و به دور از حادثه برای پایداری و توسعه صنعت نفت فراهم شود.
کد خبر : ۱۸۰۵۷۷

به گزارش بورس نیوز و به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، سپهر سپهری ضمن تبریک روز ملی ایمنی و آتش‎‌نشانی، افزود: با نگاهی عمیق و دقیق به فعالیت‎‌های صنعت نفت بهویژه حفاری، اهمیت حضور تلاشگران و فداکاران ایمنی و آتش‎‌نشانی و در مفهومی وسیع‎‌تر خانواده بزرگ اچ‌اس‌یی همگام و همنفس با دیگر کارکنان این صنعت بر همگان روشن می‌شود.

وی اظهار کرد: سابقه حضور این عزیزان در صنایع نفت و گاز کشور به شروع فعالیت در این عرصه باز می‌گردد که با گذشت زمان و همگام با رشد و بالندگی این صنایع، بر دانش علمی و عملیاتی نیز افزوده شده است.

سپهری گفت: شایسته است با اتکا به ظرفیت‎‌های داخلی و مشارکت فعال همه کارکنان در قوام هرچه بیشتر چنین مقوله فرهنگی - صنعتی اهتمام داشته باشیم و ارتقای دانش و مهارت‎‌های عملی کارکنان این عرصه مورد توجه باشد.

وی ادامه داد: به‌کارگیری تجهیزات و روش‎‌های نوین و کارآمد بهمنظور شناسایی، کنترل و مهار مخاطرات ضروری است تا محیطی ایمن و به دور از حادثه برای پایداری و توسعه این صنعت فراهم شود.

رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران برای تلاشگران این عرصه توفیق روزافزون در انجام وظایف محوله و ارتقا و استحکام هرچه بیشتر فرهنگ اچ‌اس‌یی را آرزو کرد.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر