بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳
گروه رسانه‌های بورس نیوز نیز برای نخستین بار به عنوان حامی رسانه‌ای این جشنواره حضور یافته و تلاش دارد در کمیته داوران این جشنواره نیز حضوری پررنگ و جدی داشته باشد.
کد خبر : ۱۸۰۷۳۴
به گزارش بورس نیوز، جشنواره وب و موبایل ایران رویدادی برای انتخاب برترین وبسایت‌ها و نرم‌افزارهای موبایل ایران است که با ده‌ها هزار شرکت‌کننده، به عنوان بزرگ‌ترین عرصه رقابت میان وبسایت‌ها و نرم‌افزار‌های موبایل ایرانی در گروه‌های مختلف شناخته می‌شود.

جشنواره وب ایران در سال ۱۳۸۷ برای اولین بار در ایران توسط شایان شلیله و با هدف معرفی برترین وبسایت‌های فارسی بنیان‌گذاری شد و پس از چندین سال برگزاری به صورت شخصی و با توجه به رشد بسیار بالای شرکت‌کنندگان در این سال‌ها، مدیریت آن به کانون کارآفرینی ایران واگذار شد.


جشنواره نرم‌افزارهای موبایل ایران در سال ۱۳۹۱ به عنوان بزرگ‌ترین جشنواره در زمینه اپلیکیشن‌های تلفن همراه برگزار شد و از همان ابتدا هزاران اپلیکیشن موبایل برای کسب عنوان بهترین نرم‌افزار‌‌ موبایل ایران در این رقابت ثبت نام کردند.

برگزار‌کنندگان جشنواره وب ایران و جشنواره نرم‌افزار‌های موبایل ایران از سال ۱۳۹۲ تصمیم گرفتند تا به منظور هم‌افزایی بیشتر، دو جشنواره را با یکدیگر ادغام کنند و پس از آن، همه ساله شاهد برگزاری بزرگ‌ترین رویداد ایران در حوزه وب و موبایل هستیم.

بنا بر پیشنهاد بنیان‌گذاران جشنواره وب و موبایل ایران، این رویداد از سال ۱۳۹۴ توسط انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی برگزار می‌شود. انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی یک تشکل غیر دولتی است که در آذرماه سال ۱۳۹۲ با هدف پیگیری مشکلات و دغدغه‌های صنفی کسب و کارهای اینترنتی راه‌اندازی شده است.

گروه رسانه‌های بورس نیوز نیز برای نخستین بار به عنوان حامی رسانه‌ای این جشنواره حضور یافته و تلاش دارد در کمیته داوران این جشنواره نیز حضوری پررنگ و جدی داشته باشد.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر