بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: طبق درخواست تعدادی از نمایندگان برای تشکیل نشستی به منظور بررسی FATF با حضور صاحبنظران و کارشناسان معتقد و منتقد در ارتباط با موضوع FATF کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اعلام کرد روز یکشنبه ۱۵/۷/۹۷ ساعت ۱۶ این نشست را برگزار خواهد کرد.
کد خبر : ۱۸۰۷۵۴
به گزارش بورس نیوز، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی اکبر رنجبرزاده با اشاره به نامه کمیسیون امنیت ملی درباره نشست فوق‌العاده در خصوص بررسی FATF گفت: طبق درخواست تعدادی از نمایندگان برای تشکیل نشستی به منظور بررسی FATF با حضور صاحبنظران و کارشناسان معتقد و منتقد در ارتباط با موضوع FATF کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اعلام کرد روز یکشنبه ۱۵/۷/۹۷ ساعت ۱۶ این نشست را برگزار خواهد کرد.

این عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جلسه مذکور با حضور نمایندگان و صاحبنظران و کارشناسان در محل کمیسیون تلفیق برگزار خواهد شد تا ان‌شاالله حضور نمایندگان در این جلسه راهگشا باشد.

وی ادامه داد: آقای فلاحت‌پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اعلام کردند که اگر تعداد عزیزان شرکت‌کننده بیشتر از حد نصاب باشد آن را در صحن مجلس برگزار خواهیم کرد.

بر اساس گزارش ایلنا، در ادامه علی مطهری که ریاست جلسه را برعهده دارد گفت: صحبت بر این است که این نشست به طور زنده از تلویزیون پخش شود.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر