بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۳
کارکنان این منطقه با هدف صرفه‌جویی، استفاده بهینه از امکانات موجود و مدیریت زمان، تعدادی از مبدل‌های لرزش به جریان الکتریکی (ترانسدیوسرهای متریکس) تاسیسات منطقه را در کمترین زمان ممکن، بازسازی و پس از تست میدانی و کالیبراسیون آماده بهره‌برداری کردند.
کد خبر : ۱۸۰۸۵۹

به گزارش بورس نیوز، مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز گفت: کارکنان این منطقه با هدف صرفه‌جویی، استفاده بهینه از امکانات موجود و مدیریت زمان، تعدادی از مبدل‌های لرزش به جریان الکتریکی (ترانسدیوسرهای متریکس) تاسیسات منطقه را در کمترین زمان ممکن، بازسازی و پس از تست میدانی و کالیبراسیون آماده بهره‌برداری کردند.

یدالله بایبوردی افزود: با توجه به استفاده گسترده از این مبدل‌ها در تاسیسات منطقه، همواره موضوع تامین و جایگزینی این اقلام یکی از برنامه‌های منطقه بوده که در این خصوص همه ترانسدیوسرهای متریکس معیوب از انبارهای تاسیسات گردآوری شد و با مشارکت، همفکری و همکاری متقابل با شرکت‌های تعمیرکار داخلی، تعمیر و در چرخه انتقال گاز قرار گرفت.

وی با اشاره به صرفه‌جویی بیش از ۱۴ هزار دلاری در انجام این تعمیرات اظهار کرد: مبلغ ناچیزی حدود ۶ میلیون تومان برای بازسازی و رفع عیوب این ترانسدیوسرها هزینه شده است، در صورتی که خرید این اقلام افزون بر زمان‌بر بودن، مستلزم صرف هزینه‌های مربوطه نیز می‌شود.

مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز تصریح کرد: به منظور حمایت از کالای داخلی و تداوم خودکفایی در بخش فعالیت‌های تعمیراتی، در آینده با مهندسی معکوس، ساخت داخلی این اقلام در برنامه کاری منطقه ۸ عملیات انتقال گاز قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر