بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵
عضو کمیسیون کشاورزی گفت: با دشمن قدرتمند مواجه هستیم و این قدرت را دارد تا مشکلاتی در مسیر کشور ما ایجاد کند.
کد خبر : ۱۸۰۹۰۹

به گزارش بورس نیوز، شمس الله شریعت‌نژاد در خصوص کاهش نرخ ارزو تاثیر آن برقیمت محصولات کشاورزی، اظهار کرد: با دشمن قدرتمند مواجه هستیم و این قدرت را دارد تا مشکلاتی در مسیر کشور ما ایجاد کند و روابط ما را با دولت‌های دیگر تحت تاثیر قرار دهد، دولت‌های دیگر سیاست خود را در خدمت اقتصاد خود قرار می‌دهند بنابراین از سیاست‌های تحریمی آمریکا تمکین می‌کنند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید فضای انسجام و وحدتی را که در گذشته در کشور خود را نشان می‌داد حفظ کنیم، گفت: با رقابت در خرید کالاها، تحت تاثیر امواج خارجی قرار گرفتن و پرکردن انبارها با کمبود کالا در کشور مواجه می‌شویم.

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در خانه ملت با اشاره به اینکه بسیاری از کالاها تولید داخل هستند که حذف واسطه‌ها و قیمت گذاری آنها به سهولت امکان‌پذیر است، ادامه داد: گران شدن و با قیمت چندین برابری رسیدن کالاهای تولیدی در داخل کشور به دست مردم قابل توجیه نیست، در شرایطی که قیمت محصولی بدون وابستگی و ارتباط ارزی افزایش پیدا می‌کند اینگونه احساس می‌شود که دولت نسبت به این اتفاقات بی‌تفاوت و تعزیه گردان است، متاسفانه اینگونه اتفاقات اعتماد مردم به دولت را کاهش می‌دهد.

این نماینده مردم با تاکید بر اینکه مردم باید اعتماد گذشته را به دولتمردان داشته و احساس نزدیکی کنند، عنوان کرد: در نشستی که با معاون اول رئیس جمهور داشتیم با اطمینان اعلام کرد که در تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی مشکلی وجود ندارد و حجم صادرات در سال جاری بیش از سال گذشته است.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در پایان، خاطرنشان کرد: باید التهابات جامعه با افزایش سطح اعتماد کاهش داد تا آرامش مجدد به بازارهای داخلی بازگردانده شود.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر