بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴
نایب رئیس اتاق اصناف ایران یمه واحد‌های صنفی را یکی از برنامه‌های اتاق در دور آینده برشمرد و گفت: واحدهای صنفی طی سه دهه گذشته با مشکلاتی در این خصوص مواجه بوده‌اند اما باید اعلام کرد که در این دوره می توان به پشتوانه چهار سال موفیقت این مهم را نیز تحقق بخشید.
کد خبر : ۱۸۰۹۱۹

به گزارش بورس نیوز، جلال‌الدین محمد شکریه، اظهار کرد: در طی چهار سال گذشته خانواده بزرگ اصناف با محوریت اتاق اصناف ایران توانسته است گام‌های قابل توجهی در راستای توسعه واحد‌های صنفی بردارد اما برای رسیدن به جایگاه واقعی نیازمند برنامه‌ریزی ،همدلی و هماهنگی هستیم.

وی افزود: در حال حاضر اتاق اصناف ایران در شوراهای متعددی عضویت دارد اما این تمام راه نیست. باید بدانیم که اتحاد و برنامه منسجم می تواند مسیر پیموده را تکمیل و خواسته‌های اعضای پارلمان را تحقق بخشد.

شکریه بیمه واحد‌های صنفی را یکی از برنامه‌های اتاق در دور آینده برشمرد و خاطرنشان کرد: واحدهای صنفی طی سه دهه گذشته با مشکلاتی در این خصوص مواجه بوده‌اند اما باید اعلام کرد که در این دوره می توان به پشتوانه چهار سال موفیقت این مهم را نیز تحقق بخشید.

وی در ادامه هماهنگی بین واحدهای تولیدی و توزیعی را یکی از نقاط قابل توجه خواند و بیان کرد: هرگاه هماهنگی قابل توجهی در بین واحدهای تولیدی و توزیعی وجود داشته است توانسته‌ایم به اهداف مورد نظر در برنامه دست یابیم بنابراین روند اتحاد و هماهنگی میان واحدهای تولیدی و توزیعی و صد البته خدماتی موجب خواهد شد تا در شرایط کنونی گره از مشکلات کشور در بخش‌هایی که ما در آن نقش داریم باز شود.

شکریه تصریح کرد: اتاق اصناف ایران بزرگترین پارلمان بخش خصوصی کشور است و می توان به جرات اعلام کرد که تمامی فعالان صنفی بدون هیچ‌گونه هزینه‌ای برای دولت، اشتغالزایی کرده‌اند. همچنین اصناف در خط مقدم اقتصاد مقاومتی گام برداشته است و نشان داده که می تواند در شرایط حساس روی توانایی این فعالان بخش خصوصی حساب ویژه‌ای کرد.

نایب رییس اول اتاق اصناف ایران در پایان گفت: به طور حتم در هر دوره نقاط قوت و ضعف وجود دارد.

اتاق اصناف در این دوره براساس آمار با حداقل امکانات در تمامی بخش‌ها حرکت کرده است و با همت فعالان صنفی می‌تواند نقاط ضعف را برطرف و نقاط قوت را بیش از پیش افزایش دهد.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر