بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۸
نماینده مردم جهرم با انتقاد از بالا بودن نرخ بلیط پروازهای هوایی اربعین، گفت: اخیر اعلام شده که قیمت بلیط تهران به نجف به صورت رفت و برگشت حدود دو میلیون و 400 هزار تومان است
کد خبر : ۱۸۰۹۴۷

به گزارش بورس نیوز، محمدرضا رضایی کوچی با انتقاد از بالا بودن نرخ بلیط پروازهای هوایی اربعین، گفت: اخیر اعلام شده که قیمت بلیط تهران به نجف به صورت رفت و برگشت حدود دو میلیون و 400 هزار تومان است، اما قطعا این میزان افزایش به هیچ وجه قابل قبول نیست.

افزایش قیمت بلیط هواپیما در ایام اربعین به هیچ وجه پذیرفتنی نیست

نماینده مردم جهرم در خانه ملت ادامه داد: مسئولان ایرلاین‌ها علت افزایش قیمت بلیط هواپیما در ایام اربعین را حجم مسافران و بالا رفتن قیمت ارز اعلام کرده‌اند، اما این دلایل به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

نرخ پرواز هوایی اربعین باید یک میلیون و 600 هزار تومان اعلام شود

وی با اعلام اینکه نرخ پرواز هوایی اربعین باید مانند سال گذشته برای رفت و برگشت حدود یک میلیون و 600 هزار تومان باشد، گفت: نرخ دو میلیون و 400 هزار تومانی نشان‌دهنده افزایش یکصد درصدی قیمت بلیط پروازهای هوایی اربعین است، از این رو کمیسیون عمران مجلس از ایرلاین‌ها خواسته که قیمت بلیط هواپیما در آن ایام، حدود یک میلیون و 600 هزار تومان باشد.

رضایی کوچی ادامه داد: البته کمیسیون عمران مجلس اخیر نشستی را با حضور تمام متولیان راهپیمای اربعین برگزار کرد و در این نشست بر لزوم آمادگی بیشتر دستگاه برای خدمات‌رسانی به زائران تأکید شد.

قیمت بلیط اتوبوس اربعین مانند سال گذشته بدون تغییر است

رئیس کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: بر اساس مذاکرات صورت گرفته، مقرر شده نرخ بلیط اتوبوس‌های اربعین از شهرها به مقصد پایانه‌های مرزی به قیمت سال گذشته تعیین شود و افزایش قیمت در بلیط اتوبوس‌ها نداشته باشیم.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر