بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۸
ساعت 5 و نیم امروز نگاهی می‌اندازد به شنیده‌هایی از راه‌پله‌های سازمان بورس درباره خواستگار جدید تا تایید لیست کابینه‌ای که قول داده شده بود.
کد خبر : ۱۸۰۹۶۵
توهم توطئه از خواستگار جدید/ دودی به غلیظی کش‌مکش پُست‌های جدید
به گزارش بورس‌نیوز، در آخرین پنج‌ونیم عصری که تقدیم خوانندگان این مطرب شد، خبری از انتصاب‌های جدید به میان آمد که خداروشکر رو سفید درآمدیم اما در خبری دیگر که گویا روابط عمومی وزارت راه‌وشهرسازی اعلام کرده که آخوندی از این وزارتخانه نمی‌رود نیز باید گفته شود که شاید خبر ندارند، اما استعفای این وزیر فرار از استیضاح نیز تقدیم شده است.

در ادامه اخبار خوب کاهش فتیله دلار، امروز نیز پس از تصویب CFT در مجلس، باردیگر دلالان به بازار هجوم آورده و با افزایش عرضه دلار به بازار، قیمت دست‌نیافتنی دلار، آرام گرفت.

پتروشیمی‌ها نیز با اعلام لیست قیمت پایه و نبود دلار 4200 تومانی شاید در بخش ویژه‌های شوکه کننده نام  آنها را ذکر کرد زیرا دلار جهانگیری نیز به کمک آنها نیامد.

سکه نیز 350 هزارتومانی را باردیگر تجربه کرد و به 3 میلیون 820 هزارتومان رسید اما تصور تحلیل‌گران بر آن است که حباب قیمت سکه، باید بیش‌ازپیش تخلیه شود.

ستاد تنظیم بازار چگونگی قیمت گذاری پایه و عرضه محصولات فلزی در بورس کالا را تعیین کرد که بر اساس آن قیمت پایه تطبیقی (افزایشی- کاهشی) ملاک محاسبه و تعیین نرخ پایه قرار می گیرد.

اما باید به این موضوع نیز اشاره داشت که تابلوی بورس در دومین روز از هفته، جامع قرمز را از تن خود بدر نکرد.

اما حاشیه‌هایی از خواستگار جاه‌طلب ملاصدرا شنیده شده که روز شنبه سیاه بورس، آدرسی ضد سازمانی داشته و توهم توطئه در بازار را قوت بخشیده است.

داستان عرضه و خراب کردن بازار و تماس‌های شائبه‌دار که قرار بود دیروز توسط معاون نظارتی بازار پیگیری شود نیز گویا در خود سازمان پیگیری و ختم به خیر شد و انگار نه انگار، اطلاع‌رسانی باید در این زمینه انجام شود.

البته از ما نشنیده بگیرید اما از راه‌پله‌های سازمان بورس شنیده شده که دود كش مكش پست و مقامبه چشم سهامداران رفته است.

اما تنها می‌توان گفت که باشد که رستگار شوید.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۸
لطفا اين توطئه رو پيگيري كنيد سهام داران جزئ خيلي ضرر كردند
فردوسی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۲
تشت رسوایی عده ایی برای کسب دوباره مقام بر زمین افتاده و سهامداران معترض خواستار پیگیری دستگاه های اطلاعاتی در این مورد هستند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۹
سلام
مرگ بر ضد ولایت فقیه
هرکسی بر ضد بورس بازی کند رسوا میشود