بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۳
وزیر به اصطلاح دادگستری و عضو کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی گفت: تاثیر‌گذاری تحریم‌ها به دلیل حضور روسیه، چین و کشورهای آسیایی که از ایران حمایت می‌کنند با تردیدهایی روبه رو است و اسرائیل باید آماده اقدام در سایر جهات باشد.
کد خبر : ۱۸۱۸۳۸
به گزارش بورس نیوز، «آیلت شیکد» عضو کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی مدعی شده تحریم‌های آمریکا علیه ایران که قرار است از چهارم نوامبر آغاز شود ضربه قابل توجهی به ایران خواهد زد و اسرائیل هر کاری برای جلوگیری از برنامه هسته‌ای بالقوه ایران انجام خواهد داد.

بر اساس این گزارش، «شیکد» در مصاحبه‌ای با «جروزالم پست» مدعی شده اسرائیل آماده انجام هرکاری برای ممانعت از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای در صورت کافی نبودن تحریم‌ها هست.

وی همچنین اذعان کرد: تاثیر‌گذاری تحریم‌ها به دلیل حضور روسیه، چین و کشورهای آسیایی که از ایران حمایت می‌کنند با تردیدهایی روبه‌رو است و اسرائیل باید آماده اقدام در سایر جهات باشد.

وزیر به اصطلاح دادگستری رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل سعی می‌کند بهترین همکاری‌ها را با کشورهای اهل تسنن منطقه به ویژه عربستان سعودی داشته باشد.

«شیکد» اذعان کرد وزارت به اصطلاح دادگستری اسرائیل به دنبال دستیابی به همکاری‌های سازنده در زمینه‌های مختلف با عربستان است و اسرائیل از ماه مارس قدم‌های قابل توجهی برای همکاری‌های دوجانبه برداشته است. این درست زمانی است که عربستان پرواز یک ایرلاین غیرنظامی اسرائیلی از حریم هوایی خود را برای اولین بار تایید کرد.

«شیکد» در مورد ارسال اس-۳۰۰ روسی به سوریه گفت: ما به ایران اجازه حضور و سنگرسازی در سوریه را نمی‌دهیم. نمی‌گذاریم حزب الله به سلاح‌های هوشمند مجهز شود. با اس-۳۰۰ روسی ما با چالش‌های بیشتری روبه‌رو خواهیم شد و این برای اسرائیل خوب نیست، اما ما می‌دانیم که چطور با آن برخورد کنیم.

وی همچنین تاکید کرد که اسرائیل باید هرکاری لازم است برای مقابله با ظرفیت‌های ضد هوایی جدید دولت سوریه انجام دهد.

«شیکد» اشاره مستقیمی به اینکه آیا اسرائیل قرار است نقش بیشتری در اقدامات نظامی خود از طریق جنگنده‌های اف-۳۵ خود داشته باشد یا خیر نکرد.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر