بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶
مقیمی اصل گفت: شش ماه پیش به مجلس و مسئولان هشدار دادیم که در ایام سوگواری سیدالشهدا(ع)یک سونامی قیمتی و عجیب بروز خواهد کرد و متاسفانه دیدیم که ده روز قبل از ایام محرم این اتفاق افتاد و بازار و مصرف کنندگان محصولات پلاستیکی را دچار مشکل کرد.
کد خبر : ۱۸۱۹۱۰
 به گزارش بورس نیوز، سیدرحیم مقیمی‌اصل رئیس اتحادیه صنف سازندگان و فروشندگان مصنوعات پلاستیک، نایلون، ملامین و مشمع تهران گفت:اتخاذ تصمیمات خلق الساعه و مصوبه های غیرکارشناسی نهادهای تصمیم گیراصلی ترین عوامل ایجاد تشتت ونابسامانی بازار محصولات پتروشیمی و پلاستیک در کشور است.
وی افزود:مشکلاتی که این روزها دامن عرضه محصولات پتروشیمی را گرفته است موضوعی بوده که فعالان بخش خصوصی تولید کننده مصنوعات پلاستیکی از 6 ماه پیش در موردش به نهادهای مسئول هشدار دادند امامتاسفانه گوش شنوایی نبود که سونامی پیش بینی شده را جدی بگیرد .
مقیمی اصل ادامه داد:6 ماه پیش به مجلس و مسئولان هشدار دادیم که در ایام سوگواری سیدالشهدا(ع)یک سونامی قیمتی و عجیب بروز خواهد کرد و متاسفانه دیدیم که ده روز قبل از ایام محرم این اتفاق افتاد و بازار و مصرف کنندگان محصولات پلاستیکی را دچار مشکل کرد.
گفتنی است: قرار است همايش معرفی تعاونی های توزیعی و میزان بازار توزیع این تعاونی ها و نقش تعاونی های توزیعی در اقتصاد مقاومتی و سطح صادرات معرفی تعاونی های توزیع در حوزه پترشيمي ۲۵ مهر ماه در سالن حافظ، مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار شود
علاقه‌مندان به شرکت در همایش می‌توانند جهت اطلاعات ثبت‌نام با شماره تلفن ۸۸۱۷۵۳۶۹ تماس بگیرند.
همچنین اطلاعات بیشتر درسایت www.temsp.ir درج‌شده است.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیر اجرای شرکت تعاونی صنایع پلاستیک استان تهران در گفت‌وگو با بورس‌نیوز:‏

چالش‌ بی‌انتها در صنعت پلاستیک / دسترسی به مواداولیه در دورباطل تامین

ارسال نظر