بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷
سه گزینه پیشنهادی دولت برای وزارتخانه‌های کار، صنعت و اقتصاد صبح امروز با حضور در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران به تشریح برنامه‌های خود برای فعالان بخش خصوصی می‌پردازند.
کد خبر : ۱۸۲۰۴۲

به گزارش بورس نیوز، سه گزینه پیشنهادی دولت برای وزارتخانه‌های کار، صنعت و اقتصاد صبح امروز با حضور در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران به تشریح برنامه‌های خود برای فعالان بخش خصوصی می‌پردازند.

طبق اعلام اتاق ایران دیدار وزرای پیشنهادی در سه نشست جداگانه برگزار می‌شود و فعالان بخش خصوصی در این نشست‌ها ضمن آگاهی از برنامه‌های وزرای پیشنهادی، دیدگاه خود را نیز مطرح خواهند کرد.

روز یکشنبه حسن روحانی، رئیس‌جمهور با ارسال نامه‌ای به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، 4 وزیر پیشنهادی برای وزارتخانه‌های امور اقتصادی و دارایی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، راه و شهرسازی و صنعت، معدن و تجارت را معرفی کرد.

بر اساس نظر رئیس‌جمهور، فرهاد دژپسند به‌عنوان وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی، محمد شریعتمداری به‌عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رضا رحمانی به‌عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت و محمد اسلامی به‌عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی برای گرفتن رأی اعتماد از مجلس معرفی شده‌اند.

بر اساس تصمیم هیات رئیسه مجلس، جلسه رأی اعتماد به چهار وزیر پیشنهادی دولت از ظهر روز شنبه 5 آبان به‌صورت علنی در مجلس برگزار می‌شود و طبق آئین‌نامه دو مخالف و دو موافق برای هر وزیر هرکدام به مدت 15 دقیقه صحبت می‌کنند، همچنین وزیر نیم ساعت و رئیس‌جمهور یک ساعت وقت دفاع دارند.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر