بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹
رئیس پژوهشگاه نیرو از تدوین و اجرایی کردن "بسته حمایتی پژوهشگاه برای شرکت‌های دانش‌بنیان خبر داد.
کد خبر : ۱۸۲۲۱۵

به‌گزارش بورس نیوز، رئیس پژوهشگاه نیرو راه‌اندازی میز پذیرش صندوق نوآوری را با اهمیت توصیف کرد و گفت: کار صندوق در حقیقت در تعریف یک پنجره واحد، جهت ارائه خدمات به شرکت‌های دانش‌بنیان، رویکرد نوینی است که می‌تواند تغییرات و آثار شگرفی را در فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان ایجاد کند.

"محمدصادق قاضی‌زاده" راه‌اندازی میز پذیرش را در کاهش هزینه شرکت‌ها موثر دانست و گفت: این حرکت صندوق باید مورد حمایت قرار گیرد.

وی همچنین حمایت پژوهشگاه نیرو را از شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه برق و انرژی مورد اشاره قرار داد و گفت: در این راستا پژوهشگاه سعی دارد با ارائه مشاوره‌های لازم، از نظر کسب و کار و تجاری‌سازی محصولات، خدماتی را به شرکت‌های دانش‌بنیان ارائه دهد.

قاضی‌زاده درعین حال افزود: همچنین پژوهشگاه درجهت گرفتن تسهیلات، ریسک شرکت‌های دانش‌بنیان را هم پوشش می‌دهد.

رئیس پژوهشگاه نیرو همچنین از تدوین و اجرایی کردن بسته حمایتی پژوهشگاه برای شرکت‌های دانش‌بنیان خبر داد و گفت: این بسته حمایتی سبب می‌شود، شرکت‌های دانش‌بنیان، فرآیند نوآوری را به ثمر برسانند.

قاضی‌زاده خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و نوآورانه ریسک زیادی دارد در همین رابطه پژوهشگاه نیرو با ابزارهای مختلفی سعی دارد تا ریسک شرکت‌ها را به حداقل برساند.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس:

انتقاد از دولت به دلیل تاخیر در ارائه بسته‌های حمایتی

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران در هفته پدافند غیرعامل:

زیرساخت‌های برقی غرب مازندران تقویت می‌شوند

از بين سه پيشنهاد دريافتي سهامداران همراه اول

بزرگترين اپراتور خاورميانه 7000 ريال سود تقسيم كرد

ارسال نظر