بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷
رویکرد اطلاع‌رسانی و تقویت تصویر برند‌های سرمایه‌گذارهای وطنی با نگاه به ذینفعان پیگیری و حضور در رویدادهای سرمایه‌گذاری از این منظر قابل تحلیل است.
کد خبر : ۱۸۲۲۴۱

به گزارش بورس‌نیوز، سید علی‌رضا علوی مدیر روابط عمومی و بین‌الملل گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید در ارزیابی رویدادهای سرمایه‌گذاری و نیاز هلدینگ‌ها به مذاکرات بی‌توبی و نقش ارتباط‌گیری شرکت‌ها گفت: از اواخر سال گذشته که دور جدیدی از مدیریت در هلدینگ سرمایه‌گذاری امید آغاز شده، تمرکز بر تقویت ارتباطات با هدف معرفی برند شرکت در برنامه‌های این مجموعه قرار گرفته است.


وی ادامه داد: سبد سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاری امید، جزو پر افتخارترین هلدینگ‌های اقتصادی کشور بوده و طیف متنوعی را در خود جای داده بنابراین باید تمام کسب‌و‌کارها اعم از خرد و کلان، بدون ارتباط با محیط پیرامون و افکار عمومی در تکمیل زنجیره ارزش خود دچار مشکلات و نارسایی می‌شوند. 

علوی تصریح کرد: از این رو در نظر گرفته شده تا رویکرد اطلاع‌رسانی و تقویت تصویر این برند ملی با نگاه به ذینفعان پیگیری شده و حضور در رویدادهای سرمایه‌گذاری از این منظر قابل تحلیل و ارزیابی فراوانی است.

لازم به ذکر بوده که بهزاد شیری عضو هیات مدیره گروه سرمایه امید نیز در غرقه این هلدینگ چند رشته‌ای حضور یافت و پاسخگوی فعالان بازار درخصوص برنامه‌های توسعه‌ای و آتی این مجموعه بود.

بر اساس این گزارش، طی مدت برپایی این رویداد، شماری از مدیران ارشد اقتصادی کشور از غرفه گروه سرمایه‌گذاری امید دیدن کرده  ضمن آنکه سیدی مدیرعامل بانک صادرات با حضور در غرفه این هلدینگ، از جایگاه تاثیرگذار «امید» و روند روبه رشد ارزش سهام این شرکت تقدیر کرد.

همچنین مدیر روابط عمومی گهرزمین درخصوص حضور سرمایه‌گذاران در رویدادهای سرمایه‌ای تاکید کرد: با توجه به این که فصل جدیدی برای شرکت آغاز شده، حضور فعالانه در نمایشگاه‌ها و برنامه‌های مرتبط با بورس برای مذاکرات و هم‌افزایی حداکثری در دستور برنامه‌های شرکت قرار دارد.

سیمان هرمزگان نیز که از شرکت‌‌های مهم هلدینگ امید بوده که در حاشیه نمایشگاه با حضور کارشناسان اقتصادی و بازرگانی با هدف معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری به تبین فعالیت‌ها و رویکردهای شرکت در شرایط کنونی پرداختند.

گفتی است گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید نیز با مشارکت 10 شرکت عمدتا بورس زیر مجموعه خود، حضوری پررنگ در این رویداد بزرگ داشت.
شرکت معدنی و صنعتی گل گهر، شرکت سنگ آهن گهرزمین، شرکت سرمایه‌گذاری ساختمانی سپه، شرکت کارگزاری بانک سپه، شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور، شرکت سیمان هرمزگان، شرکت کویر تایر، شرکت کمپرسورسازی پادنا، شرکت آسیاناما و شرکت زرین پرشیا امید با حضور مدیران و کارشناسان خود در این رویداد بازار پول و سرمایه شرکت داشتند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کارشناس بازارسرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز اعلام کرد:‏

فشار فروش دلیل افزایش شاخص‌ها / افزایش قیمت دلار به نفع صادراتی‌ها

کارشناس صنعت تایر در گفتگو با بورس نیوز:

لاستیک‌سازها در شیب ورشکستگی

ارسال نظر