بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴
بانک ملی ایران در ادامه خدمت به زائران کربلای معلی در ایام اربعین حسینی و با توجه به پیش بینی افزایش اعزام زائران در روزهای آتی، بخش عمده ای از امکانات و کارکنان خود را بسیج کرده است تا بهترین خدمات را در کمترین زمان ممکن به متقاضیان خرید ارز ارائه کند.
کد خبر : ۱۸۲۲۴۲
به گزارش بورس نیوز، بر این اساس این بانک علاوه بر اعزام دو تیم ٢٠٠ و ١٠٠ نفره قبلی، امروز صبح (پنجشنبه سوم آبان ماه)١٠٠ نفر دیگر به سرپرستی یک عضو هیات مدیره این بانک،به مهران اعزام و تیم ٥٠ نفره دیگری به سرپرستی یک عضو دیگر هیات مدیره به شلمچه روانه نمود.همچنین یک تیم ٦٠ نفره دیگر به سرپرستی معاون امور بین الملل بانک با هواپیمای چارتر به نجف اعزام شد.

لازم به ذکر است همه این اقدامات در شرایطی انجام گرفته که طرف عراقی هیچ گونه همکاری با بانک ملی ایران نداشته و این بانک به دلیل ضعف زیرساخت های کشور عراق با قطعی برق و اینترنت نیز در عراق مواجه می باشد.

طبق آخرین اطلاعاتی که از شهرهای شلمچه، مهران و نجف دریافت شده است، نحوه پرداخت ارز به زائران مطلوب تر و روان تر شده و در کمترین مدت توقف، پرداخت ها انجام می شود.

لذا به زائران گرامی توصیه می گردد بدون تشویش و نگرانی نسبت به شناسایی محل های ارائه این خدمات، در طول ایام اربعین نسبت به دریافت ارز تخصیصی اقدام کرده و از برکات معنوی این سفر روحانی به نحو اکمل بهره برداری نمایند.

مهلت پرداخت ارز اربعین تا هنگام برگشت به کشور اعتبار دارد و زائران محترم از این بابت هیچ گونه نگرانی نداشته باشند و حتی چنانچه به هر دلیلی نخواستند ارز خود را دریافت نمایند پس از بازگشت می توانند مبلغ ریالی واریزی خود را دریافت کنند.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر