بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با توجه به رأی قاطع و بالایی که نمایندگان مجلس به 4 وزیر پیشنهادی دولت دادند، لازم است که وزرای جدید نیز در کنار دیگر اعضای هیئت دولت، تلاش خود را برای حل مشکلات بکنند.
کد خبر : ۱۸۲۴۹۲

به گزارش بورس نیوز، علی‌اکبر کریمی با اشاره به رأی اعتماد مجلس به وزرای اقتصاد، صنعت، راه و شهرسازی و تعاون، گفت: با توجه به رأی قاطع و بالایی که نمایندگان مجلس به 4 وزیر پیشنهادی دولت دادند، لازم است که وزرای جدید نیز در کنار دیگر اعضای هیئت دولت، تلاش خود را برای حل مشکلات بکنند.

وی با تأکید بر اینکه لازم است تیم جدید اقتصادی دولت راهکارهای عملی برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم ارائه دهند و در این مسیر کمر همت ببندند، اظهار کرد: رأی قاطع نمایندگان مجلس به 4 وزیر پیشنهادی نشان‌دهنده این است که وکلای ملت، هم‌صدا با موکلان‌شان خواهان تغییر در وضع موجود اقتصادی هستند.

**انتظار مجلس از تیم جدید اقتصادی ارائه برنامه مدونی جهت خروج اقتصاد از رکود

نماینده مردم اراک، کمیجان، خنداب، یکی از معضلات اصلی اقتصاد کشور را رکود عنوان کرد و افزود: از تیم جدید اقتصادی دولت و نیز 4 وزیری که به تازگی از مجلس رأی اعتماد گرفته‌اند انتظار داریم که برنامه مدونی برای خروج اقتصاد کشور از رکود ارائه دهند، مجلس نیز در این مسیر به آنها کمک خواهد کرد.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: معتقدم اگر مشکل رکود و بیکاری در کشور حل شود، چرخ تولید نیز به گردش درخواهد آمد و کسب و کار نیز رونق خواهد گرفت که همه اینها جز در سایه کار شبانه‌روزی و بی‌وقفه اعضای کابینه دولت و به‌خصوص تیم اقتصادی به دست نمی‌آید.

**رفع مشکلات حوزه تولید نیازمند همت جدی مسئولان است

نماینده مردم اراک، کمیجان، خنداب در خانه ملت پایان با تأکید بر اینکه رفع مشکلات حوزه تولید نیازمند همت جدی مسئولان است خاطرنشان کرد: رکود در کشور استخوان‌های حوزه تولید را خُرد کرده که ‌انتظار داریم دولت از گرفتن تصمیمات احساسی در حوزه مسائل اقتصادی خودداری کند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر