بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱
وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشست هم‌اندیشی باصاحبان صنایع، تشکلهای تولیدی و صادراتی، بهبود وضعیت تولید داخلی را سرفصل برنامه‌های وزارت صمت اعلام کرد.
کد خبر : ۱۸۲۵۴۵

به گزارش بورس‌نیوز، رضا رحمانی درنخستین روزکاری خود ضمن شنیدن دغدغه‌ها و پیشنهادات تشکل‌های صنعتی و صادرکنندگان و نمایندگان اتاق بازرگانی از اختصاص دفتری درستاد وزارتخانه به تشکلها و اتاق بازرگانی خبرداد و افزود:حمایت از تولید داخل از مهمترین اولویتهای وزارت صمت است و در بخشنامه‌های صادر شده اگر گرهی باشد حتما باز می‌کنیم .


وی تصریح کرد: بپذیریم که شرایط امروز ما شرایط خاصی است و در این شرایط بنا داریم جلسات ویژه‌ای را تا آخر هفته جاری و حتی روزاربعین به صادرات و رفع مشکلات این بخش اختصاص دهیم.


رحمانی افزایش ظرفیت تولید در بسیاری ازرشته‌های صنعتی را مطلوب توصیف کرد و ادامه داد: برنامه‌هایی را برای حل مشکلات مربوط به حوزه بازار و تولید ، تامین و حفظ واحدهای موجود و نیز حفظ تولید و اشتغال پیش بینی کردیم تا کالاهای مورد نیاز عموم مردم تولید و تامین شود.


وی در ادامه از جمع‌بندی نظرات و مشکلات بخش خصوصی حاضر در جلسه، در قالب گزارش جامع و تقدیم به رییس‌جمهور خبر داد و گت: واردات بدون انتقال ارز جزو پیشنهادات امروز بود و حتما طی روزهای آینده با اطلاع از آمار مربوط به حوزه تولید، صادرات و واردات و .. در این زمینه تصمیم گیری خواهیم کرد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر