بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷
مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب استان مازندران خبر داد:

رشد 9درصدی انرژی تحویلی شرکت برق غرب مازندران

مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب استان مازندران گفت: در سال گذشته انرژی تحویلی این شرکت 9 درصد رشد پیدا کرده است.
کد خبر : ۱۸۲۸۶۰

به گزارش بورس‌نیوز، کیوان فرحزاد با اشاره به اینکه این شرکت 9 هزار کیلومترمربع از مناطق غرب استان مازندران را تحت پوشش قرار داده است، عنوان کرد: تنها در سال گذشته حدود 19 میلیون نفر گردشگر در مناطق غربی مازندران(محمودآباد تا رامسر) حضور یافته بودند که وجود مصرف‌کنندگان سیار به بزرگترین مشکل این شرکت مبدل شده است.

وی با اشاره به وجود حجم زیادی از سکونتگاه‌های غیردائم و فصلی در منطقه غرب مازندران، گفت: در بخشی از مناطق این استان به ویژه نقاط کوهستانی غرب مازندران حجم زیادی از مشترکان در بازه زمانی کوتاهی در منطقه سکونت دارند و با کاهش دما به ویژه در فصل زمستان به نقاط مبدا خود باز می‌گردند به همین دلیل با بسیاری از این مشترکان در زمینه قرائت کنتور، مدیریت مصرف، دریافت انشعاب مجاز و... با مشکل مواجه هستیم از این رو درصد استفاده از کنتورهای هوشمند تک‌فاز برای مشترکان فصلی هستیم تا به شکل مناسب تری مدیریت مصرف این مشترکان در دستور کار قرار بگیرد.

فرحزاد ادامه داد: بخش دیگری از مشکلات این مجموعه مربوط به مشترکان غیرمجازی است که با استفاده از ظرفیت‌های قانونی ماده هشت تاکنون بیش از 23 هزار مشترک غیرمجاز برای نصب کنتور ثبت نام کرده‌اند و حدود 11 هزار مشترک در یک سال گذشته موفق به دریافت اشتراک مجاز و کنتور برق شده‌اند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب استان مازندران با اشاره به اینکه در سال گذشته انرژی تحویلی این شرکت 9 درصد رشد پیدا کرده است، گفت: براساس برآورد صورت گرفته حدود 13 درصد فروش شرکت افزایش پیدا کرده است و نقصان شبکه به 80 میلیون کیلووات ساعت رسیده است.

وی تصریح کرد: با تدابیر صورت گرفته میزان تلفات شبکه توزیع غرب مازندران در طی بازه زمانی یک سال گذشته به حدود 17 درصد رسیده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر