بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴
رئیس بنیاد ملی گندمکاران کشور تصریح کرد؛

انتقاد از تاخیر در اجرای مصوبه بخشودگی وام‌های کشاورزان

رئیس بنیاد ملی گندمکاران کشور ضمن انتقاد از تاخیر در اجرای مصوبه بخشودگی وام های کشاورزان، خواستار ورود مجلس به این مساله شد.
کد خبر : ۱۸۳۰۷۹
به گزارش بورس نیوز، علیقلی ایمانی ضمن انتقاد از تاخیر در اجرای مصوبه بخشودگی وام های کشاورزان اظهارداشت: علی رغم اینکه بند خ تبصره ۳۵ قانون برنامه ششم توسعه، صراحتاً اعلام می دارد که جرائم و سود وام های کشاورزان خسارت دیده از حوادث غیر مترقبه (سیل، سرما، خشکسالی، طوفان، بیماری و ...) باید توسط بانکها بخشوده و اصل بدهی کشاورزان خسارت دیده تا سه سال امهال شود، متاسفانه مسئولان مربوطه به این امر توجه کافی ندارند.

وی اضافه کرد:علیرغم ابلاغیه  معاون اول رئیس جمهور به بانک مرکزی به منظور اجرای این مصوبه در هیچیک از بانک های دولتی، خصوصی و مؤسسات مالی و اعتباری از اجرای این قانون خبری نیست.

رئیس بنیاد ملی گندمکاران افزود: اجرای این قانون با گذشت چند ماه از تصویب هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد و کشاورزان استان های خسارت دیده همچنان چشم انتظار اجرای آن هستند و به نظر می رسد در این زمینه باید نمایندگان مجلس ورود پیدا کنند.  

ایمانی گفت: عدم اجرای قوانین که به منظور حمایت از تولید و تولیدکننده توسط قانونگذار تصویب می شود نشان از بی توجهی به سیاست های کلی نظام دارد ضمن اینکه تولید و تولیدکنندگان که در جهت تامین امنیت غذایی کشور و حفظ استقلال آن در شرایط بسیار سخت اقتصادی با تمام توان و با وجود تمام کاستی ها و سختی ها تلاش می کنند، از شرایط ایجاد شده دلسرد خواهند شد.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی:

چیزی به عنوان وام‌های قرض‌الحسنه برای مردم وجود ندارد

بنیاد ملی گندمکاران ایران:

نامه سرگشاده گندم‌کاران به روحانی

براساس نتیجه‌گیری نهایی درآمد خالص زعفران؛

درآمد ۴۲ برابری زعفران نسبت به گندم

ارسال نظر