بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳
عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفت‌‎و‌‎گو با بورس‌نیوز گفت:

ضرورت کاهش قیمت طلای سیاه در بورس انرژی

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: دولت نیز باید قیمت عرضه طلای سیاه در بورس انرژی را کاهش دهد که به تبع آن انگیزه بیشتری برای خریداران ایجاد شود.
کد خبر : ۱۸۳۱۵۴


به گزارش بورس نیوز، تا ساعتی دیگر برای دومین بار نفت در رینگ بین الملل بورس انرژی عرضه می شود که باتوجه به کاهش قیمت این محصول نسبت به عرضه اولیه آن انتظار می رود که در دوره فعلی شاهد استقبال بیشتر خریداران از طلای سیاه در بورس انرژی باشیم اما بازهم باید منتظر ماند و دید که سرنوشت این محصول در دومین عرضه چگونه خواهد بود.

در این خصوص حسن بهرام نیا عضو کمیسیون انرژی مجلس بهبورس نیوز گفت: با توجه به اینکه در اولین دوره عرضه نفت در بورس انرژی حدود 280 هزار بشکه از این طریق این بازار به فروش رسید.

وی افزود: انتظار می رود که دومین عرضه این محصول نیز با استقبال از سوی خریداران مواجه شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس ادامه داد: این اقدام باید ادامه یابد و دولت نیز باید قیمت عرضه طلای سیاه در بورس انرژی را کاهش دهد که به تبع آن انگیزه بیشتری برای خریداران ایجاد شود.

بهرام نیا در پاسخ به این سوال که آیا دیگر کشورها نیز از نفت خام در بورس انرژی استقبال می کنند، گفت: داخلی یا خارجی بودن خریداران امر مهمی محسوب نمی شود زیرا هدف از این عرضه افزایش میزان فروش نفت است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر