بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

خریداران خودرو نباید ضرر کنند

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در صورتی که خودرویی برای تحویل وجود ندارد باید محصولی به مشتریان تحویل دهندکه متضرر نشوند و ارزش پول آنها نیز حفظ شود.
کد خبر : ۱۸۳۲۱۶

به گزارش بورس‌نیوز، ولی ملکی در خصوص بخشنامه سایپا به مشتریان در زمینه تحویل پراید به جای ساندرو و تندر 90، اظهار کرد: موضوع بخشنامه سایپا به مشتریان محصولات رنو را از طریق رسانه‌ها مطلع شده‌ام و تاکنون در این زمینه با مدیران خودروسازی سایپا مکاتباتی نداشته‌ام.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موضوع عدم تحویل محصولات رنو تولید شده در گروه خودروسازی سایپا را در کمیسیون صنایع و معادن بررسی می‌کنیم، گفت: در صورتی که خودرویی برای تحویل وجود ندارد باید محصولی به مشتریان تحویل دهندکه متضرر نشوند و ارزش پول آنها نیز حفظ شود.

مجلس صدرو بخشنامه سایپا را از بُعد نظارتی بررسی می‌کند

نماینده مردم مشکین شهر درخانه ملت با اشاره به اینکه قطعا کمیسیون صنایع و معادن بررسی و ورود به موضوع صدور بخشنامه سایپا به مشتریان را در دستور کار قرار می‌دهد، ادامه داد: ورود کمیسیون صنایع و معادن مجلس به بخشنامه صادر شده از سوی خودرو سازی سایپا به مشتریان از بُعد نظارتی است.

این نماینده مردم در پایان، خاطرنشان کرد: مجلس به قراردادها ورود نمی‌کند اما در شرایطی که مشتریان شکایتی را داشته باشد از جایگاه نظارتی خود به مسائل ورود و آنها را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهد.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر