بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۹
افزایش قیمت 200 تومانی نسبت به روز گذشته؛

بانک‌ها دلار را گران‌تر از بازار آزاد می‌خرند

یورو مسافرتی امروز در بانک‌ها حدود ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان عرضه می‌شود که نسبت به روز گذشته حدود ۲۰۰ تومان افزایش قیمت داشته است.
کد خبر : ۱۸۴۱۱۰
به گزارش بورس نیوز، شعب ارزی بانک‌ها در صورت تکمیل بودن مدارک مسافران، تا ۵۰۰ یورو برای سفر به کشورهای همسایه و مشترک‌المنافع و تا سقف ۱۰۰۰ یورو به سایر کشورها ارائه می‌کنند که نرخ آن در شعب ارزی بانک‌ها ۱۳ هزار و ۸۴۶ تومان است. این نرخ امروز نسبت به روز گذشته حدود ۲۰۰ تومان کاهش داشته است.

نرخ خرید دلار بالاتر از بازار آزاد

همچنین تا ساعت ۱۴ امروز (۷ آذر)، نرخ خرید دلار با افزایش نسبت به روز گذشته در شعب ارزی بانک‌ها ۱۱ هزار و ۷۷۳ تومان است. از سوی دیگر، نرخ خرید یورو در شعب ارزی بانک‌ها نیز نسبت به روز گذشته حدود ۲۰۰ تومان افزایش قیمت داشته و بانک‌ها امروز هر یورو را ۱۳ هزار و ۲۹۶ تومان خریداری می‌کنند.

نرخ خرید هر پوند انگلیس نیز در بانک‌ها ۱۵ هزار تومان اعلام شده است. روز گذشته نرخ خرید دلار در بانک‌ها ۱۱ هزار و ۵۷۸ تومان و یورو ۱۳ هزار و ۱۲۶ تومان بوده است.

نرخ خرید ارز در بانک‌ها، از زمان اعلام تا هفته گذشته عموما رو به افزایش بوده است؛ به طوری‌ که نرخ خرید دلار در شعب ارزی بانک‌ها در ابتدا از ۹۵۰۰ تومان آغاز شد و به بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان نیز رسید، اما از حدود دو هفته پیش بانک‌ها نرخ خرید دلار را کاهش دادند و امروز بار دیگر نرخ خرید دلار در بانک‌ها افزایش محسوسی داشت؛ تا جایی که نرخ خرید دلار در بانک‌ها امروز از بازار آزاد بیشتر شد.

بر اساس این گزارش، هر دلار آمریکا امروز در بازار آزاد با نرخ ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می‌شود.

بر اساس اعلام صرافی‌ها، نرخ فروش لیر امروز در بازار غیر رسمی ۲۳۵۰ تومان، نرخ فروش درهم ۳۵۰۰ تومان و نرخ فروش پوند نیز ۱۶ هزار و ۵۰۰ تومان است.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

بانک توسعه تعاون افزایش سرمایه می‌دهد

همه فعالیت‌ها زیرنظر ارکان صلاحیت‌دار بانک مرکزی عراق قرار دارد؛

پاسخ بانک ملی به ادعای آمریکا درباره تبادلات مالی شعبه عراق

رییس اتاق مشترک بازرگانی ایران و چین خبر داد:

گشایش مسیر مبادلات بانکی با چین از ۱۱ آذرماه

با نگاه سرمایه‌گذاران به اجلاس‌ G۲۰؛

سهام آسیایی رشد کرد

ارسال نظر