بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج و نیم امروز نیم‌نگاهی دارد به تلاش حقوقی‌ها برای حفظ ارزش سهام شرکت‌های بزرگ تا افزايش 7٠٠ درصدي ارزش سهام هپکو.
کد خبر : ۱۸۴۲۵۲
به گزارش بورس‌نیوز، ضیافتی که توسط کارگزاری بانکی دولتی و خاص تا ساعاتی دیگر برگزار خواهد شد تا ابهامات کانون کارگزاران با چنین شب‌نشینی‌ای تکمیل شود، گویا طبق شنیده‌ها قرار است که این کارگزاری آش پخته شده خود را با یک وجب روغن به دیگر دوستان به ازای یک عدد رای ناقابل پیشکش کند.

تلاش حقوقی‌ها برای حفظ ارزش سهام شرکت‌های بزرگ

طی معاملات روز جاری حقوقی‌ها با ورود و سرمایه‌گذاری در نمادهای «فولاد»، «کگل» . «شپنا»، «شبندر»، «های‌وب»، «ومعادن»، «وتجارت» و «کچاد» بیشترین تلاش برای حفظ ارزش سهام این شرکت‌ها را داشتند.

شیپور میرداماد برای افزایش سرمایه

رییس کل بانک مرکزی در بخشنامه‌ای بانک‌ها و مؤسسات اعتباری را ملزم به تدوین برنامه مشخص و مناسب به‌منظور بهبود وضعیت و کیفیت سرمایه نظارتی کرد.

از سوی دیگر، بانک مرکزی «دستورالعمل خریدوفروش ارز در شبکه صرافی‌های مجاز» را به تمام شرکت‌های صرافی دارای مجوز معتبر  ابلاغ کرد.

افزايش 7٠٠ درصدي ارزش سهام هپکو

با توجه به برنامه‌ریزی‌های و فعالیت‌های انجام‌شده پیش‌بینی می‌شود ارزش سهام به 700 تا ٨٠٠ تومان افزايش يابد.

داد بهارستان کمی درآمد

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با اشاره به این‌که رانت‌خوار و دلالی در بازار خودرو وجود ندارد و دلال و رانت‌خوار خودِ خودروساز است گفت: پیشنهاد خودروسازان مبنی بر این‌که قیمت کارخانه ۵ درصد زیر قیمت بازار آزاد باشد، تأییدکننده این موضوع است.

ابر مه‌آلود برجام

جزییات سازوکار مالی اروپا با ایران مشخص نیست و درحالی‌که در هفته‌های گذشته اخبار متفاوتی درباره جزییات سازوکار مالی اروپا برای حفظ ارتباط اقتصادی با ایران ازجمله خرید نفت منتشرشده، اما جزییات این موضوع هنوز مشخص نیست.

خلاصه بازار

شاخص کل بورس، امروز شنبه 10 آذر 1397 با کاهش 3918 واحدی به سطح 159853 واحد رسید و شاهد کاهش 2.39 درصدی بود. نمادهای «فولاد»، «ومعادن» و «تاپیکو» بیشترین تاثیر منفی و نمادهای «فخاس» و «همراه» بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص داشتند. ارزش معاملات بالغ بر 6041 میلیارد ریال بود.

 شاخص فرابورس نیز امروز با کاهش 59 واحدی به سطح 1717 واحد رسید و کاهش 3.3 درصدی را شاهد بود. نمادهای «مارون»، «زاگرس» و «کگهر» بیشترین تاثیر منفی و نماد «مادیرا» بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص داشت. ارزش معاملات بالغ بر 6286 میلیارد ریال بود
اشتراک گذاری :
ارسال نظر