بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲
رییس سازمان صمت استان سیستان و بلوچستان گفت: تعداد 11 هزار و 508 بازرسی در 6 ماهه امسال صورت پذیرفته که منجر به تشکیل 146 پرونده تخلف شده است.
کد خبر : ۱۸۴۳۰۰

به گزارش بورس‌نیوز، نادر میرشکار اظهار کرد: از ابتدای سالجاری تا پایان آبان ماه 119 هزار و 863 بازرسی از واحدهای اقتصادی صورت پذیرفته که از این تعداد 4هزار و 499 پرونده تخلف تشکیل و جهت صدور حکم به مراجع قضایی ارجاع شده است.

وی ادامه داد: طی مدت 8 ماهه سالجاری از 624 انبار و تعداد 30 سردخانه و در بخش آرد و نان نیز تعداد 5 هزار و 379 بازرسی در سطح استان صورت پذیرفته است که در بخش آرد و نان تعداد 209 پرونده تخلف تشکیل که جهت رسیدگی به مراجع قانونی ارسال شده است.

میرشکار خاطرنشان کرد: در کنار بازرسی های متداول طی این مدت، هشت طرح نظارتی تخصصی از جمله ویژه نوروز، محصولات زراعی، ماه مبارک رمضان، مصالح ساختمانی، طلا و جواهر، بازگشایی مدارس، قندوشکر، حمل‌ونقل مسافر انجام شده است .

وی در خصوص بازرسی در حوزه قاچاق کالا در استان از ابتدای سال تا شهریورماه امسال، گفت: تعداد 11 هزار و 508 بازرسی در 6 ماهه امسال صورت پذیرفته که منجر به تشکیل 146 پرونده تخلف شده است .

میرشکار ادامه داد: در این مدت جهت صنوف آموزشگاه‌های رانندگی، نمایشگاه‌های اتومبیل، آرایشگران مردانه و پارکینگ‌ها، قیمت‌گذاری انجام شده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس مطرح کرد:

افزایش 30 درصدی قیمت تجهیزات ساختمانی

در تابستان سال جاری اتفاق افتاد؛

افزایش قیمت مصالح ساختمانی در تهران

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل مطرح کرد:

تفاهم برای ساخت 8 آزادراه جدید با شستا

ارسال نظر