بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹
عضو کمیسیون انرژی مجلس:

کنترل قاچاق به وسیله کارت سوخت

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: مجموعه دولت در خصوص افزایش قیمت بنزین جلسه‌ای با مجلس و کمیسیون انرژی برگزار نکرده‌اند و اعلام نشده که قرار است قیمت بنزین افزایش یابد.
کد خبر : ۱۸۴۳۰۱

به گزارش بورس‌نیوز، جلال میرزایی، با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر افزایش قیمت بنزین به ۱۸۰۰ تومان، گفت: مجموعه دولت در خصوص افزایش قیمت بنزین جلسه‌ای با مجلس و کمیسیون انرژی برگزار نکرده‌اند و اعلام نشده که قرار است قیمت بنزین افزایش یابد.

وی با بیان این‌که مجوز افزایش قیمت سوخت بر اساس برنامه ششم توسعه به دولت داده شده است، افزود: با توجه به مصرف بی‌رویه فرآورده‌های نفتی به‌ویژه بنزین باید تصمیمی اساسی در این زمینه اتخاذ شود تا مانع مصرف زیاد و قاچاق سوخت شود.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: صاحبان خودرو از این پس باید از کارت سوخت استفاده کنند تا بتوان قاچاق سوخت از مرزهای مختلف کشور را کنترل کرد. استفاده دوباره از کارت سوخت این آمادگی را ایجاد می‌کند تا در صورت لزوم برای سهمیه‌بندی سوخت اقدام شود.

میرزایی با بیان این‌که دولت باید برای افزایش قیمت حامل‌های انرژی با مجلس هماهنگی‌های لازم را داشته باشد تا تصمیم‌گیری و پاسخگویی از سوی هر دو قوه انجام شود، عنوان کرد: دولت مسائل، مشکلات و دغدغه‌های خود را در حوزه سوخت با نمایندگان مطرح کرده، اما درباره سهمیه‌بندی هنوز موضوعی مطرح نشده است.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:

دلایل دولت برای حذف کارت سوخت

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت:

تاثیر معکوس کاهش قیمت دلار بر سایر کالاها

ارسال نظر