بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱
رئیس پژوهشکده پولی و مالی در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح کرد:

تامین‌مالی حرفه‌ای بنگاه‌ها زیر چتر تجهیز شبکه بانکی

بانک‌ها باید به‌صورت حرفه‌ای‌تر تامین مالی را در دستور کار قرار دهند و این امر تنها با تجهیز خدمات بانک‌ها امکان‌پذیر است.
کد خبر : ۱۸۴۴۷۳
علی دیواندری رئیس پژوهشکده پولی و مالی در گفت‌وگو با بورس‌نیوز به نیازهای بانک‌ها برای توسعه‌پذیری اشاره داشت و اظهارکرد: مدیران ارشد نظام بانکی به‌همراه دیگر مدیران شرکت‌ها و کسب‌وکارهای مختلف برای رفع نیازهای فضای کسب‌وکار نیازمند ارتباطات میسر و پیوسته به هم بوده و همایش‌هایی تحت عنوان بانکداری شرکتی می‌تواند این مسیر را تسهیل سازد.

وی ادامه داد: نظام بانکی باید مجهز به خدماتی شود که پاسخ نیازهای فضای کسب‌وکار امروز بنگاه‌های اقتصادی بدهند بنابراین شناسایی، همفکری و هم‌افزایی این دو قشر از اهمیت بسزایی برخوردار است.

این مدیرعامل اسبق بانکی با اشاره به اینکه نظام بانکی نیازمند تحول اساسی است، تصریح کرد: بانک‌ها باید به‌صورت حرفه‌ای‌تر تامین مالی را در دستور کار قرار دهند و این امر تنها با تجهیز خدمات بانک‌ها امکان‌پذیر است.

دیواندری افزود: نظام بانکی باید با بهره‌گیری از نیروهای جوان و نخبه در بدنه خود به سمت تحول بانکداری گام بردارد و باید به تدریج از حوزه‌های پرداخت که به ابزارهای الکترونیک سپرده شده، وارد حوزه‌های مشاوره شوند که خدمات شخصی و به‌روزی را به شرکت‌ها ارائه دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر شبکه و نظام بانکی حمایت درستی از شرکت‌ها داشته باشد، بنگاه‌های اقتصادی و شرکت‌ها می‌توانند در این فضای کسب‌وکار به رشد اقتصادی امیدوار باشند.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر