بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲
وزیر نفت گفت:

مرحله سوم فروش نفت در بورس

مرحله سوم فروش نفت در بورس
وزیر نفت گفت: مرحله سوم پس از اینکه گزارش دو مرحله گذشته به شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوای سه گانه ارائه شود، صورت می‌گیرد و آقایان باید تصمیم بگیرند که پس از این چه اتفاقی رخ دهد.
کد خبر : ۱۸۴۵۰۸
به گزارش بورس‌نیوز، بیژن نامدار زنگنه با اشاره به نشست هفته جاری اعضای اوپک، گفت: تا زمانی که ایران در شرایط تحریم قرار دارد، درباره سهمیه جمهوری اسلامی در اوپک با هیچ شخصی صحبتی نمی‌شود.

وزیر نفت، افزود: مسائلی همانند تولید عربستان بیش از سقف اوپک و سایر موارد در نشست هفته جاری اعضای سازمان نفتی مطرح می‌شود.

وی در خصوص مرحله سوم فروش نفت در بورس، ادامه داد: مرحله سوم پس از اینکه گزارش دو مرحله گذشته به شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوای سه گانه ارائه شود، صورت می‌گیرد و آقایان باید تصمیم بگیرند که پس از این چه اتفاقی رخ دهد.

عضو کابینه دولت دوازدهم درباره انتشار اخباری مبنی بر بنزین 5 هزار تومانی، تصریح کرد: افزایش قیمت سوخت و بنزین 5 هزار تومانی شایعه است.

اشتراک گذاری :
گزارش خطا
اخبار مرتبط
کسب سود خالص شرکت سرمایه‌گذاری بوعلی
نسبت به دوره مشابه در سال 96 به ثبت رسید؛
کسب سود خالص شرکت سرمایه‌گذاری بوعلی
لزوم عرضه نفت ایران در بورس
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:
لزوم عرضه نفت ایران در بورس
ارسال نظر
captcha