بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵
تحلیلگر بازارسرمایه در گفت‌و‌گو با بورس‌نیوز مطرح کرد:

بی‌اعتماد بازار به تحلیل‌ها / دارو و خودرویی‌ها سوار بر جو روانی

تحلیلگر بازار سرمایه گفت: در خصوص شرکت‌ها و در سطح اقتصاد کلان اخبار خوبی منتشر شده که بازار به آن‌ها اعتماد ندارد اما ممکن است که پس از انتشار گزارش عملکرد ماهانه شرکت‌ها سرمایه‌گذاران بتوانند با اعتماد بیشتری در بازار سرمایه‌گذاری کنند.
کد خبر : ۱۸۴۷۰۴


Картинки по запросу ‫شاخص مثبت‬‎

سعید خانی‌نژاد تحلیلگر کارگزاری بورسیران به بورس نیوز گفت: حجم و ارزش معاملات بازار به دلیل عدم تمایل خریداران و فروشندگان برای انجام معاملات کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه هیجان مثبت دربازار کاهش یافته است، ادامه داد: ولی گروه خودرویی‌ها و دارویی‌ها به خاطر انتشار اخبار جو مثبتی را تجربه می کنند ولی در دیگر گروه‌ها نوسانی وجود ندارد که این امر تا پایان هفته جاری ادامه خواهد داشت.

خانی با اشاره به اینکه اخباراقتصادی خوبی در خصوص صنایع داخلی منتشر می شود اما بازار نیاز به اخبار سیاسی دارد، افزود: صنایع صادرات محور نیز به دلیل اختلال در وضعیت صادرات با ابهاماتی مواجه هستند.

تحلیگر بازار سرمایه با اشاره به اینکه بازار از رکود می ترسد، گفت: در خصوص شرکت‌ها و در سطح اقتصاد کلان اخبار خوبی منتشر شده که بازار به آن ها اعتماد ندارد اما ممکن است که پس از انتشار گزارش عملکرد ماهانه شرکت‌ها سرمایه گذاران بتوانند با اعتماد بیشتری در بازار سرمایه‌گذاری کنند.

خانی نژاد با شاره به اینکه پتروشیمی‌ها صادرکننده هستند، تاکید کرد: به دلیل صادرات محور بودن پتروشیمی‌ها در ماه‌های آینده شاهد اتفاقات خوبی در این صنعت نخواهیم بود اما پاگسان و شگل به دلیل کاهش قیمت مواد اولیه و افزایش قیمت محصولات خود وضعیت مطلوبی را تجربه خواهند کرد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر