بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان خبر داد:

تحول در نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی کشور

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در راستای حمایت از کالای ایرانی گفت: تحول مناسبی در نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی کشور، کاهش مصرف سوخت، حفظ محیط زیست و تقویت و تثبیت اشتغال خواهد شد و علاوه بر آن مانع از خروج بی‌رویه ارز و تقویت تولید داخلی خواهد شد.
کد خبر : ۱۸۴۸۱۶

به گزارش بورس‌نیوز، بهروز اسودی اظهار کرد: شرکت تولیدی و صنعتی عقاب افشان بعنوان بزرگترین تولیدکننده انواع اتوبوسهای شهری و بین شهری در کشور با ظرفیت تولید 3هزار دستگاه اتوبوس و هزار دستگاه مینی‌بوس در سال نقش بسزایی در شروع و اجرای طرح نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی کشور دارد.

وی تصریح کرد: طی تفاهمات انجام شده با وزارت کشور و وزارت صنعت، معدن و تجارت و با هماهنگی بانک‌های عامل سهمیه‌ای معادل 3300 دستگاه انواع اتوبوس و مینی‌بوس به این شرکت واگذار شده است که 200 دستگاه اتوبوس در حال حاضر آماده تحویل است.

بهروز اسودی با اشاره به این اقدام سنجیده دولت در راستای حمایت از کالای ایرانی اظهار کرد: با اجرای این طرح مهم توسط دولت، تحول مناسبی در نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی کشور، کاهش مصرف سوخت، حفظ محیط زیست و تقویت و تثبیت اشتغال خواهد شد و علاوه بر آن مانع از خروج بی‌رویه ارز و تقویت تولید داخلی خواهد شد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر