بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۱
رییس هیات مدیره خانه صنعت معدن و تجارت جوانان ایران:

تحریم‌های داخلی بیشتر از تحریم‌های غرب سد راه تولید است

رییس هیات مدیره خانه صنعت معدن و تجارت جوانان ایران، گفت: خودتحریمی و تحریم های داخلی بیشتر از تحریم های غرب، سد راه تولیدکنندگان کشور شده است.
کد خبر : ۱۸۴۸۳۸
به گزارش بورس نیوز، رضا امیدوار تجریشی، در در دوازدهمین جشنواره ملی تولیدکنندگان و مدیران جوان و دهمین دوره معرفی چهره های ماندگار صنعت، معدن و تجارت ایران تصریح کرد: از دولت و مجلس انتظار داریم به جای صدور بخشنامه‌های لحظه ای، به اصلاح قوانین مزاحم بپردازند.

تحریم های داخلی سد راه تولی

وی به برخی مشکلات این روزهای تولیدکنندگان کشور اشاره و اظهار کرد: در شرایطی که تولیدکنندگان ما در شرایط تحریم با دشواری های زیاد، مواد اولیه و سرمایه در گردش واحدها را تامین می‌کنند و حقوق کارگران را می پردازند، برخی در داخل سد راه تولید می شوند.

رییس هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران با ابراز گلایه مندی از کسانی که با رفتار ناپسندشان تولیدکنندگان را به کم فروشی متهم می کنند، تصریح کرد: تولیدکنندگان در کنار تحریم های اقتصادی غرب با نامهربانی های سازمان تامین اجتماعی، امور مالیاتی، بانک ها و مشکلات ثبت سفارش ها دست و پنجه نرم می کنند.

وی از دولت و مجلس خواست تا در نخستین فرصت نسبت به اصلاح خود تحریمی های برخی دستگاه های مربوط در این بخش ها اقدام کنند.

گفتنی است؛ در دوازدهمین جشنواره ملی تولیدکنندگان کشور از 37 چهره ماندگار، مدیر جوان و واحد صنعتی، معدنی و خدماتی تجلیل کرد.

در این دوره چهار چهره ماندگار، 18 مدیر جوان، هشت واحد صنعتی، 2 واحد معدنی، سه واحد خدماتی، یک پژوهشگر نمونه و یک شهرک صنعتی بخش خصوصی نمونه برگزیده شدند.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛

بررسی افزایش حقوق کارگران با انتقاد از وضعیت معیشتی آنها

طی روزهای اخیر سر و صدای زیادی به پا کرد؛

ماجرای برداشت‌های بدون اجازه از حساب مشتریان

نایب رئیس کمیسیون بازار پول و سرمایه خبر داد:

یکی از کمبودهای اصلی بانک‌ها در ایران نبود واحد کامپلاینس

ارسال نظر