بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۹
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌و‌‎گو با بورس‌نیوز مطرح کرد‎:‎

فشار عرضه‌ها عاملی برای ایجاد‎ ‎نوسان در بازار

اکنون بورس دچار فشار ناشی از عرضه‌ها بوده که به تبع آن شاهد ایجاد نوسان در بازار ‏هستیم‎.‎
کد خبر : ۱۸۵۰۷۰

به گزارش بورس نیوز، امروز یک میلیارد و 557میلیون سهم و حق‌تقدم به‌‌ارزش 404میلیارد تومان در 121 نوبت در تالار شیشه ای مورد معامله قرار گرفتند که به تبع آن شاخص بورس نیز با افت 2778 واحدی در ارتفاع 161هزار و 707واحد قرار گرفت.

در این خصوص محسن محمدی مدیرعامل سرمایه‌گذاری ایرانیان به بورس‌نیوز گفت: امروز گروه بانکی‌ها مانند بانک تجارت و بانک ملت به‌عنوان پیش‌روی بازار قرار گرفتند اما؛ به تبع منفی شدن سهام «کگهر» بازار نیز روند نزولی را در پیش گرفت.

وی با بیان اینکه به دلیل دستورالعمل‌های ابلاغ شده  ابهاماتی در گروه بانکی ایجاد شده است، افزود: تسعیر نرخ ارز و افزایش سرمایه بانک تجارت نیز نقش مهمی را در ایجاد این ابهام ایفا می‌کنند.

محمدی خاطرنشان کرد: میزان فروش شرکت‌های فولادی و سنگ آهنی نیز به دلیل وضعیت بازار جهانی محدود شده اما؛ بازهم قیمت فعلی محصولات فولاد مبارکه منطقی است.

کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه اکنون بازار دچار یک فشار، ناشی از عرضه‌ها است، گفت: این مهم ناشی از انتشار اخبار مثبت و منفی بوده که به تبع آن شاهد ایجاد نوسان در بازارهستیم.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
عملکرد این شرکت معدنی بررسی شد؛

دنیا به کام سنگ آهنی‌ها/ «کگهر» با دست پر آمد

نایب رییس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران خبر داد:

کاهش ۳۰ درصدی قیمت فولاد

ارسال نظر
نظرات بینندگان
بورس تازه کار
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰
در شرایط فعلی اگر قیمت سهم رو به تومان بکنن مطمینا بورس صعودی میشه
چراکه 1 ریال فقط در خریدهای نجومی تاثیرگذاره و برای خرده خریداران که اکثریت بازار رو تشکیل میدادن باعث سخت شدن تصمیم و بازگشت شاز خرید میشه