بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹
مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان قم از اجرای طرح ممیزی و تعیین سطح برچسب انرژی در مراکز بزرگ اداری، تجاری و درمانی قم خبر داد.
کد خبر : ۱۸۵۵۰۸
به گزارش بورس نیوز، داود سلیمانیان با اشاره به اجرای طرح ممیزی و تعیین برچسب انرژی بیش از 100 مرکز بزرگ اداری ،تجاری و درمانی برای اولین بار در استان قم، تصریح کرد: بر اساس دستورالعمل های شرکت توانیر و استانداردهای سازمان بهره وری انرژی مراکز بزرگی از جمله ادارات، حوزه های علمیه، واحدهای های بزرگ تجاری، بیمارستان‌ها و بانک‌های استان از لحاظ شاخص شدت انرژی، رتبه بندی و برچسب انرژی آن تعیین شد.

سلیمانیان در ادامه افزود: به منظور کاهش و جلوگیری از هدررفت انرژی از مسئولین انرژی مراکز مورد سنجش درخواست شد تا نسبت به ارتقای برچسب انرژی واحدهای مربوطه اقدام کنند.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان با بیان این مطلب که جهت اجرای طرح ممیزی انرژی از مشاورین خبره استفاده شده است، تصریح کرد: نتایج این ممیزی در قالب کتابچه شامل چکیده نتایج و ارایه راهکارها کم هزینه، روند تغییرات مصرف سالانه و تعیین سطح برچسب انرژی مطابق ممیزی و ارایه شناسنامه انرژی ساختمان به دستگاه مربوطه اعلام شده است.

وی در ادامه افزود: با اجرای این طرح نقاط قوت و ضعف ساختمان ها از لحاظ میزان مصرف انرژی شناسایی و به مسئولین مراکز مورد سنجش، فرصت های صرفه جویی بیشتر در مصرف برق ارایه شد.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
از سوی دفتر سرمایه‌گذاری و تنظیم مقررات بازار؛

نرخ جدید برقراری انشعاب برق اعلام شد

بر اساس لایحه بودجه 98 صورت پذیرفت؛

انتشار جزئیات منابع و مصارف بانک‌ها

ارسال نظر