بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷
معارفه مدیر جدید نفت و گاز پارسیان:‏

مدیرعامل جدید از پتروشیمی پردیس می‌آید

در ادامه تغییر و تحولات مدیریتی در صنعت پتروشیمی کشور، مدیرعامل پتروشیمی پردیس به‌عنوان مدیر جدید نفت و گاز ‏پارسیان معرفی شد.‏
کد خبر : ۱۸۵۵۸۲
مدیرعامل جدید از پتروشیمی پردیس می‌آید
به گزارش بورس نیوز، حسین شهریاری مدیرعامل سابق پتروشیمی پردیس به‌عنوان مدیرعامل جدید شرکت نفت و گاز پارسیان معرفی خواهد شد.

بر اساس این گزارش مرتضی عزیزی مدیرعامل سابق نفت و گاز پارسیان نیز به‌عنوان رئیس هیات مدیره نفت و گاز پارسیان انتخاب‌شده است.

گفتنی است گروه گسترش نفت و گاز پارسیان (سهامی عام) با نام اولیه شرکت سرمایه گذاری توسعه الوند غدیر به صورت شرکت سهامی خاص در اداره ثبت شرکت ها و مؤسسات غیر تجاری تهران به ثبت رسید و در بهمن ماه 1389 به شرکت ”گسترش نفت و گاز پارسیان (سهامی خاص)" تغییر نام یافت، همچنین در تاریخ 1390/09/16 با هدف توسعه فعالیت ها، نام شرکت به ”گروه گسترش نفت و گاز پارسیـان(سهامی عام)" تغییر یافته و عملاً با پذیرش این شرکت در بورس اوراق بهادار تهران، سهام این شرکت در مورخ 1390/11/26 در بورس تهران عرضه شد.

پتروشیمی پردیس یکی از زیرمجموعه های نفت و گاز پارسیان بوده و شهریاری نیز به عنوان مدیر این پتروشیمی با فعالیت های هلدینگ و با نوع نگاه رئیس هیات مدیره آن کاملا آشنا است.

همچنین مرتضی عزیزی مدیرعامل پیشین و همچنین رئیس هیات مدیره جدید این مجموعه به عنوان اولین مدیر نفت و گاز پارسیان نقش مهمی در توسعه و رشد فعالیت های شرکت ایفا کرده است و حضور وی به عنوان رئیس هیات مدیره می تواند انتقال دهنده تجارب مدیریتی به مدیرعامل جدید باشد.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر