بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷
گزارش عملکرد یک‌ساله «زپارس» تا آذرماه؛

کاهش 36درصدی درآمد صحیح نیست/ گزارش عملکرد در انتظار اصلاحیه

مدیرمالی این شرکت گفت: اطلاعات منتشره در سایت کدال در خصوص عملکرد 12 ماهه منتهی به 30/9/97 صحیح بوده اما این اطلاعات هنوز تکمیل نشده و شاید اصلاحیه ای در این خصوص منتشر شود.
کد خبر : ۱۸۵۶۱۷

کاهش 36 درصدی درآمد زپارس صحیح نیست/ گزارش عملکرد

به گزارش بورس نیوز، براساس گزارش یک ماهه منتهی به97/09/30 شرکت ملي کشت وصنعت ودامپروري پارس از محل فروش محصولات خود مبلغ 132,258 میلیون ریال درآمد داشته که نسبت به میانگین 11 ماه گذشته می توان گفت درآمد «زپارس» افزایش 120 درصدی را تجربه کرده اما این شرکت براساس عملکرد 12 ماهه برای سال مالی منتهی به 1397/09/30 مبلغ 787,975 میلیون ریال درآمد داشته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 36 درصد کاهش یافته است.

در این خصوص مدیرمالی شرکت ملي کشت و صنعت و دامپروري پارس به بورس‌نیوز گفت: گزارش عملکرد 12ماهه این شرکت نشان دهنده کاهش درآمد ارزش منصفانه شرکت است.

وی با بیان اینکه درآمد برخی از محصولات تولیدی در این گزارش لحاظ نشده است، افزود: بنابراین نه تنها افت 36درصدی درآمد شرکت صحیح نیست بلکه پیش‌بینی می‌شود که میزان آن نسبت به سال گذشته نیز افزایش یابد.

مدیرمالی «زپارس» با بیان اینکه در گزارش عملکرد 9ماهه فقط میزان فروش شرکت لحاظ شده است، تاکید کرد: درآمد محصولاتی که جدیدا فرآوری می‌شوند هنوز شناسایی نشده بنابراین می‌توان گفت که درآمد شرکت در سال جاری روند رو به رشدی را تجربه کرده است.

وی خاطرنشان کرد: براساس گزارش‌های 9ماهه و 6ماهه سال جاری نیز درآمد شرکت رشد یافته است.

مدیرمالی زپارس با اشاره به اینکه اطلاعات منتشره در سایت کدال در خصوص عملکرد 12 ماهه منتهی به 30/9/97 صحیح است،افزود: این اطلاعات هنوز تکمیل نشده و ممکن است که اصلاحیه‌ای در این خصوص منتشر شود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر