بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱
رییس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر در گفتگو با بورس نیوز:

سیر نزولی قیمت سکه ادامه دارد

از روز پنجشنبه با توجه به تنظیم قیمت ارز در بازار داخلی بر خلاف بازار خارجی، قیمت ها در بازار داخلی روند رو به کاهشی داشت.
کد خبر : ۱۸۵۶۷۸















محمد کشتی آرای درخصوص قیمت سکه در بازار داخلی به بورس نیوز گفت: قیمت اونس جهانی از روز پنجشنبه به شدت افزایش یافت ولی از روز پنجشنبه به بعد با توجه به تنظیم قیمت ارز در بازار داخلی بر خلاف بازار خارجی که با توجه به نزدیک شدن به سال نو میلادی و کریسمس رو به افزایش بوده قیمت ها در بازار داخلی روند رو به کاهشی را داشته اند.

وی درخصوص آخرین قیمت ها نیز گفت: هم اکنون قیمت سکه طرح قدیم 3 میلیون و 450 هزار تومان، سکه طرح جدید، 3 میلیون و 530 هزار تومان، نیم سکه یک میلیون و 840 هزار تومان و ربع سکه یک میلیون 170 هزار تومان، سکه یک گرمی 655 هزار تومان و هر گرام طلای 18 عیار نیز 318 هزار و 500 تومان است.

وی کاهش قیمت ارز را در این خصوص بسیار تاثیرگذار ارزیابی کرد و درباره پیش بینی ها از روزهای آینده قیمت طلا و سکه افزود: در بازار داخلی هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و به دلیل اینکه این روزها ایام پایانی سال میلادی است و ممکن است تغییراتی در بازار ایجاد شود احتمال دارد با توجه به این موضوع نوسان هم وجود داشته باشد.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
قیمت هر عدد سکه سه میلیون و ۶۳۰ هزار تومان شد؛

آخرین تحولات بازار سکه در بازار

در راستای سهولت کار مشتریان انجام می‌شود؛

١٣٥ شعبه ارزی آماده خرید ارزهای مردمی

رییس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

حباب ۴۸۰ هزار تومانی سکه امامی/ خرید طلا منطقی تر از سکه

رییس اتحادیه طلا و جواهر در گفت‌و‌گو با بورس‌نیوز خبر داد:

نوسان قیمت طلا و سکه در 2 روز آینده

ارسال نظر