بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸
با حضور مدیران ۱۶ شرکت برگزار شد؛

برگزاری دوره آموزشی ویژه ناشران فرابورس

اولین دوره از دوره‌های آموزشی ویژه ناشران فرابورس به اتمام رسید.
کد خبر : ۱۸۵۶۹۰

به گزارش بورس نیوز، با توجه به رسالت این مرکز مبنی بر دانش‌افزایی مدیران ارشد و میانی بازار سرمایه، به‌ویژه ناشران فرابورس ایران اولین نوبت از دوره‌های آموزشی با حضور صد و چهل نفر از ۱۶ شرکت در آذرماه برگزار شد.

این دوره‌ها شامل پنج عنوان قوانین و مقررات بازار سرمایه، راهبری شرکتی، راهکارهای تامین مالی از طریق اوراق بدهی و فرآیند انتشار این اوراق، برنامه ریزی استراتژیک و انواع معاملات در بازار فرابورس است که از تاریخ هفدهم آذرماه آغاز شد. از جمله شرکت‌های پیشتاز و حاضر در این دوره می‌توان به شرکت بهمن لیزینگ، تجارت الکترونیک پارسیان کیش، مهندسی ساختمان و تاسیسات راه‌ آهن، شرکت سرمایه‌گذاری توسعه گوهران امید، موسسه اعتباری ملل، افرانت، شیر پاستوریزه پگاه گلستان، پاکدیس، عمران و توسعه شاهد و ... اشاره کرد.

مدیران و معاونین فرابورس ایران نیز با حضور در این دوره‌ها، اعضای هیات مدیره و سایر مدیران ناشران فرابورس را از آخرین تغییرات قوانین و مقررات حاکم بر فعالیت‌های فرابورس و همچنین ظرفیت‌های موجود در این بازار جهت تامین مالی و فعالیت در بازار سرمایه مطلع کردند. علاوه بر این، در جریان موارد و دیدگاه های حاضران در این جلسه پیرامون نکات قابل توجه در راستای بهبود خدمت‌رسانی در فرابورس ایران برای ناشران قرار گرفتند.

شایان ذکر است با توجه به تکمیل ظرفیت دوره ویژه دی‌ماه و اتمام فرایند ثبت‌نام، علاقه‌مندان به شرکت در این دوره‌ها لازم است هر چه سریع تر از طریق تماس با شماره ۰۲۱-۶۶۷۴۰۵۰۹ در سومین نوبت از این دوره‌ها ویژه بهمن‌ماه ثبت نام کنند.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر