برپایه آمارهای ایمیدرو انجام شد؛
عرضه 50 درصد ارز حاصل از صادرات معدنی در سامانه نیما
برپایه آمارهای ایمیدرو، دریافتی شرکت های معدن و صنایع معدنی بزرگ از محل صادرات از آغاز امسال تا تاریخ 10 دی ماه معادل 2 میلیارد و 192 میلیون دلار بود.

به گزارش بورس نیوز، براساس این گزارش، شرکت های یاد شده تاکنون یک میلیارد و 100 میلیون دلار (معادل 50.1 درصد) از مجموع صادرات خود را در سامانه نیما به فروش رسانده اند.
همچنین یک میلیارد و 190 میلیون دلار ارز نیز بطور مستقیم توسط شرکت صادرکننده صرف واردات تجهیزات و مواد اولیه مصرفی شده است.
بررسی آمارهای پیشگفته نشان می دهد تا تاریخ یاد شده 230 میلیون دلار از ارز صادراتی در نیما عرضه شده، اما مشتری نداشته است.
صادرات محصولات معدن و صنایع معدنی در دوره هشت ماهه امسال ( منتهی به آبان ) 6 میلیارد و 874 میلیون دلار بود که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته هفت درصد رشد نشان می دهد.
گزارش خطا
0 پسندیدم
برچسب ها :
اخبار مرتبط
عضو کمیسیون توسعه صادرات اتاق بازرگانی ایران در گفتوگو با بورسنیوز مطرح کرد:
کنج عزلتنشینی صادرکنندگان فعال/ صادرات غیرنفتی بخشخصوصی نباید شامل پیمانارزی شود
عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفتوگو با بورسنیوز مطرح کرد:
ورود 6میلیارد دلاری ارز پتروشیمیها به سامانه نیما تایید شد
ساعت پنجونیم/ 64؛
شفافسازی که گرهها را کور کرد/ رئیسی که به نعل و میخ میکوبد
رئیس کل بانک مرکزی:
بانک مرکزی مقابل صادرکنندهها نیست
عضو کمیسیون توسعه صادرات اتاق بازرگانی ایران در گفتوگو با بورسنیوز مطرح کرد:
کنج عزلتنشینی صادرکنندگان فعال/ صادرات غیرنفتی بخشخصوصی نباید شامل پیمانارزی شود
عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفتوگو با بورسنیوز مطرح کرد:
ورود 6میلیارد دلاری ارز پتروشیمیها به سامانه نیما تایید شد
ساعت پنجونیم/ 64؛
شفافسازی که گرهها را کور کرد/ رئیسی که به نعل و میخ میکوبد
رئیس کل بانک مرکزی:
بانک مرکزی مقابل صادرکنندهها نیست ارسال نظر
اخبار روز
خبرنامه