بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷
یکشنبه 23 دی ماه نشست خبری آپ بعد از برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده با حضور حامد منصوری مدیرعامل آسان پرداخت، مهدی شهیدی قائم مقام مدیرعامل، سعید جهانشاهلو معاون مالی و سعید ذوالقدریها معاون بازاریابی برگزار شد.
کد خبر : ۱۸۶۶۶۶
به گزارش بورس نیوز، در این نشست از همکاری با اسنپ تا هزینه‌های کلان رسیدهای کاغذی و رشد اپلیکیشن آپ صحبت شد.

قرارداد آپ و گروه شرکت‌های اسنپ

حامد منصوری مدیرعامل آسان پرداخت درباره قرارداد آپ و گروه شرکت‌های اسنپ گفت: «براساس قرارداد، خدمات پرداخت اسنپ به آپ محول شده و قرار است با تاسیس یک شرکت جدید تمامی خدمات گروه اسنپ بر بستر اپلیکیشن آپ انجام شود. فاز اول این است که کل پرداخت گروه اسنپ دارد توسط آپ اتفاق می‌افتد. دوم، کیف پول آپ و اسنپ یکسان می‌شود. با توجه به اینکه آینده صنعت پرداخت بر کیف پول و پرداخت خرد متمرکز خواهد شد و بزرگترین محل مصرف پرداخت خرد و کیف پول گروه اسنپ است، قطعاً بهترین مشتری، مشتری‌های اسنپ برای این حوزه هستند. فاز بعد فروش محصولات متعلق به اسنپ است. حتی شما بعد از این تاکسی، غذا و سوپرمارکت هم می‌توانید از روی آپ بگیرید. در این شراکت نسبت سهام 70 به 30 است که 70 درصد آپ و 30 درصد متعلق به اسنپ است.»

احراز هویت بین دارنده خط موبایل و صاحب کارت

مهدی شهیدی قائم‌مقام مدیرعامل آسان پرداخت نیز در این نشست خبری گفت: «به زودی احراز هویت بین دارنده خط موبایل و صاحب کارت صورت می‌گیرد. یعنی صاحب کارت باید صاحب موبایل باشد و برعکس. اگر موبایل برای خودتان نباشد نمی‌توانید با اپلیکیشن آسان پرداخت کار کنید. این کار باعث افزایش امنیت آپ می‌شود و کاربران این امن بودن را حس خواهند کرد. این کار روی تله‌پرداز و کیف پول بانکی در حال حاضر اعمال شده است.»

سعید جهانشاهلو معاون مالی آپ نیز درخصوص صرفه جویی هزینه کاغذ در دستگاه‌های پوز به عنوان یکی از هزینه‌های اصلی پی‌اس‌پی‌ها گفت: «در بودجه سال 97 حدود 11 میلیارد تومان هزینه خرید کاغذ پیش بینی کردیم که با توجه به شرایط اتفاق افتاده بعضا خریدها 4 تا 5 برابر قیمت خریداری شد. اگر صرفه جویی صورت نمی‌گرفت تا 43 میلیارد تومان هزینه در بر ‌داشت.»

وی درمورد علت رشد ثابت 24 درصدی درآمدها نسبت به سال گذشته گفت: «تحقق رشد درآمد ثابت 22.7 درصدی برای یک سال پیش بینی شده بود. به‌طور اتفاقی این عدد ثابت به دست آمده است. در بازار تراکنش الگوی خاصی وجود دارد که در طول سال ثابت است و درآمدها نمی‌تواند انحراف زیادی داشته باشد.»

سعید ذوالقدری ها معاون بازاریابی نیز در این نشست گفت: «تمرکز ویژه‌ای که آسان پرداخت روی اپلیکیشن داشته در سال 96 به بار نشست به این صورت که نه تنها تراکنش‌های قبلی آنلاین رشد زیادی داشت و در تعداد تراکنش‌های موبایلی شاهد رشد 50 درصدی در مدت 6 ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال قبل به ثبت رسیده است. این امر نشان می‌دهد با افزودن سرویس‌های جدید کاربری خدمات آنلاین افزایش یافته است.»
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیر عامل اسنپ در گفت‌و‌گو با بورس‌نیوز خبر داد:

برنامه ورود به بورس منتفی است

معاون سیاست‌گذاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفت‌وگو با بورس‌نیوز؛

فولاد پیشرو در اقتصاد کشور / دانش بینان ها نیاز صنعت فولاد را تأمین می‌کنند

دبیر انجمن مدیران مالی حرفه‌ای ایران در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

ارزآوری صنعت بیمه در هاله‌ای از ابهام/ انعطاف‌پذیری، نقطه قوت شرکت‌های بیمه

ارسال نظر