بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸
با توجه به افزایش نرخ‌های فروش در سه ماهه سوم سال که به دلیل محاسبه نرخ‌ها بر اساس دلار سامانه نیما بوده است، شاهد تحول فروش و سودآوری شرکت بودیم.
کد خبر : ۱۸۶۷۳۱

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت پتروشیمی غدیر بر اساس صورت‌های مالی 9 ماهه منتهی به پایان آذر ماه سال جاری، عملکرد مطلوبی را داشته و موفق به کسب سود خالص 885 میلیارد ریالی شده است. 

نکته مهم در خصوص سود کسب شده شرکت آن بوده که بخش مهمی از سود شرکت یعنی مبلغ 630 میلیارد ریال و معادل 71 درصد از کل سود 9 ماهه شرکت در دوره سه ماهه سوم سال محقق شده است.


سود قابل ملاحظه «شغدیر» در سه ماهه سوم سال

در جدول زیر، عملکرد فصلی شرکت ارائه شده و همانگونه که مشاهده می‌شود، با توجه به افزایش نرخ‌های فروش در 3ماهه سوم سال که به دلیل محاسبه نرخ‌ها بر اساس دلار سامانه نیما بوده است، شاهد تحول فروش و سودآوری شرکت بوده‌ایم، به گونه‌ای که فروش نسبت به فصل قبل بیش از 100درصد و سود خالص بیش از 250 درصد رشد داشته است. 

مقادیر فروش پی‌وی‌سی شرکت به عنوان تنها محصول شرکت در 3ماهه دوم و سوم سال تقریبا مقدار مشابهی بوده که معادل 32 هزار تن است و کل فروش 9 ماهه شرکت نیز بیش از 85 هزار تن محصول بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل در حدود 3 درصد کاهش داشته است.

سود قابل ملاحظه «شغدیر» در سه ماهه سوم سال



اشتراک گذاری :
ارسال نظر