بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰
جلسه هم اندیشی روسای شعب استانهای البرز، قزوین و زنجان با حضور مدیر امور شعب استانها، مدیر منطقه و روسای شعب استانهای فوق برگزار شد.
کد خبر : ۱۸۶۷۳۲
به گزارش بورس نیوز، در ابتدای این جلسه رئیسی مدیر شعب استانهای البرز، قزوین و زنجان شرح جامعی از آمار و عملکرد شعب زیر مجموعه در سه ماهه اخیر را ارائه کرد.

در ادامه حسینی کناروئی مدیر امور شعب استانها، به ارزیابی عملکرد و نقاط قوت و ضعف شعب زیرمجموعه این مدیریت پرداخت و اظهار داشت: در شبکه بانکی انتظار از همکاران بانکهای خصوصی به شکل دیگریست زیرا بنظر می رسد کارمندان بانکهای خصوص چابکتر و توانمندتر از کارمندان دیگر بانکها و بنگاههای مالی باشند و بالطبع با عنایت به جوان بودن پرسنل بانک ایران زمین، انتظار می رود پتانسیل و انگیزه کارکنان این مجموعه بالاتر باشد.

وی افزود: استان البرز بدلیل مجاورت به تهران از یک طرف و همچنین استقرار در کانون شهرها و شهرک های صنعتی البرز و قزوین از سوی دیگر دارای ظرفیتها و پتانسیل های بسیار خوبی در زمینه صدور ضمانتنامه و جذب منابع است.

حسینی گفت: در شرایط و بازار رقابت شدید اقتصادی امروزی، بانکی موفق است که روسای موفق و مسئولیت پذیر و علاقه مند داشته و این حس و روحیه را به کارمندان زیرمجموعه خود نیز منتقل نماید، که این امر نهایتا باعث ایجاد تغییرات مثبت در آمار و عملکرد شعبه خواهد داشت.

در پایان روسای شعب به بیان مسائل خود را با مدیریت امور شعب استانها در میان گذاشتند.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر