بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲
طبق گزارش عملکرد ۲۰۱۸ ریوتینتو؛

تولید مس تصفیه شده 39 درصد بیشتر شد

گزارش عملکرد سال ۲۰۱۸ میلادی شرکت ریوتینتو حاکی از رشد۳۹ درصدی تولید مس تصفیه شده و کاهش ۳۸ درصدی زغال سنگ حرارتی نسبت به سال ۲۰۱۷ است.
کد خبر : ۱۸۷۰۸۲
به گزارش بورس نیوز، ریوتینتو گزارش عملکرد سال۲۰۱۸ میلادی را منتشر کرد. در این گزارش آمده است؛ تولید زغال سنگ حرارتی ریوتینتو در سال گذشته میلادی به ۲ میلیون و ۵۲۷ هزار تن رسید که حاکی از کاهش ۳۸ درصدی نسبت به سال ۲۰۱۷ است. همچنین میزان تولید مس تصفیه شده این شرکت از ۱۹۷ هزار و ۲۰۰ تن در سال ۲۰۱۷میلادی به ۲۷۴هزار و ۸۰۰ تن در سال گذشته افزایش یافت که نشان دهنده رشد ۳۹ درصدی تولید این محصول است.

ریوتینتو در سال ۲۰۱۸ میلادی ۷ میلیون و ۹۸۰هزارتن آلومینا و۳ میلیون و ۴۵۸هزار تن آلومینیوم تولید کرد که نسبت به سال پیش ازآن به ترتیب ۲ درصد و ۳ درصد کاهش نشان می دهد.علاوه براین، میزان تولید بوکسیت این شرکت در سال گذشته میلادی ۵۰ میلیون و ۴۲۱هزار تن به ثبت رسید و یک درصد کاهش سالانه را تجربه کرد.

طی این مدت، ریوتینتو۲۹۰میلیون و۸۰۰ هزار تن سنگ آهن تولید کرد که حاکی از رشد ۳ درصدی نسبت به سال ۲۰۱۷ است.

فلزات گرانبها

میزان تولید طلا این شرکت با افت ۳ درصدی از۲۰۳ هزار اونس در سال ۲۰۱۷ میلادی به ۱۹۸ هزار اونس در سال گذشته میلادی کاهش یافت.​همچنین تولید نقره این شرکت در سال ۲۰۱۸ میلادی با رشد ۲۱ درصدی نسبت به سال قبل به ۲ میلیون و ۸۶۵ هزار اونس افزایش یافت.

طی مدت یاد شده، میزان تولید الماس در این شرکت با کاهش ۱۵ درصدی نسبت به سال پیش از آن همراه بود و ۱۸میلیون و ۴۲۷ هزار قیراط به ثبت رسید.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر