بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱
مدیرعامل منطقه آزاد کیش گفت:

راه‎اندازی بورس انرژی در کیش

مدیرعامل منطقه آزاد کیش گفت: بورس انرژی می‌تواند فرصتی‌ را فراهم کند تا شرکت‌های بزرگ نفتی سهام خود را در بورس انرژی عرضه کنند و قرار است این بورس در کیش راه‌اندازی ‎شود. زیرساخت‌ها به اندازه کافی در این منطقه مهیاست و اتفاق‌های خوبی هم تاکنون رخ داده است.
کد خبر : ۱۸۷۱۱۴

به گزارش بورس نیوز، غلامحسین مظفری، شب گذشته در حاشیه پانزدهمین نمایشگاه بینالمللی انرژی در کیش گفت: خوشحال هستیم که در این شرایط، ۱۴۰ شرکت در این نمایشگاه حضور دارند و خوشبختانه این شرکت‌ها توانمند و قوی هستند.

وی افزود: در کیش این ظرفیت وجود دارد که شرکت‌های ایرانی با شرکت‌های خارجی همکاری دوجانبه داشته باشند که می‌تواند مقدمه‌ای برای عملیاتی کردن پروژه‌ها باشد.

مدیرعامل منطقه آزاد کیش با اشاره به فعالیت بورس انرژی گفت: بورس انرژی می‌تواند فرصتی‌ را فراهم کند تا شرکت‌های بزرگ نفتی سهام خود را در بورس انرژی عرضه کنند و قرار است این بورس در کیش راه‌اندازی شود.

مظفری ادامه داد: زیرساخت‌ها به اندازه کافی در این منطقه مهیاست و اتفاق‌های خوبی هم تاکنون رخ داده است.

مدیرعامل منطقه آزاد کیش با بیان اینکه همه ما می‌خواهیم به اقتصاد جهانی متصل شویم، اظهار کرد: مناطق آزاد و به‌ویژه جزیره کیش با توجه به امکاناتی که دارند می‌توانند به عنوان حلقه این اتصال باشند.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر