بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج و نیم امروز نیم‌نگاهی دارد به ادغام بانکی به اندازه اضلاع مثلث تا تغییراتی در اپراتورها.
کد خبر : ۱۸۷۳۴۷
به گزارش بورس‌نیوز، افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی‌ها وعده‌ای بود همانند وعده کدخدایی که رنگ‌وبوی آن بیشتر شبیه ماست بود تا زعفران.

بسیاری از شرکت‌ها که با انتشار شایعه، سخن از افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی‌ها را داده احیانا در سال مالی جاری چنین افزایشی را نخواهند داشت اما به شرط‌وشروط‌های خاص و لابی‌های فراوان شاید چنین اجازه‌ای از ملاصدرا بیرون آید؛ بنابراین شرکت‌هایی نظیر «خصدرا»، «شمواد»، «شپلی»، «تجارت» و غیره را نمی‌توان در سال جاری چنین ادعایی داشت اما طبق شنیده‌های سخنگوها از راه‌پله‌های برخی شرکت‌ها اینگونه بیان شده که سهامداران «قشرین» از نوع عمده‌ها با یکدیگر مشکلاتی داشته و از سوی دیگر «ونیکی» حتی اگر مجوز هم بگیرد، چنین کاری نمی‌کند.
بنابراین این دود فقط از یک کباب پُر دمبه‌ای بلند شده بود که تهش به سیخ سوخته ختم می‌شد.

«حفارس» نیز با حساس‌شدن بر کدهای خاص، سهم آن توسط سازمان متوقف شده ضمن آنکه «خمهر» و «زهراوی» با آنکه اطلاعاتی بیرون درج نشده اما هنوز رسما موضوعی اعلام نشده البته نباید ماده 141 را نادیده گرفت.

ادغام بانکی به اندازه اضلاع مثلث

خبرهایی که از بلوار میرداماد به گوش رسیده حاکی از آن بوده که یکی از موسسات اعتباری باقی ماننده از جمع قدیمی‌نشینان که اتفاقا زیان‌های را در گاوصندوق‌ها و پشت پیشخوان خود مخفی کرده، باید با بانک سرمایه و موسسه نور ادغام شوند.

پیگیر صحت و سقم این خبر از مراجع مختلف شد و ظاهرا ادغام این ۳ مجموعه، شایعه‌ای بیش نیست.

تغییراتی در اپراتورها

خبرها حاکی از خداحافظی قریب‌الوقوع مدیریت عامل ایرانسل و جایگزینی «ب.ع» حکایت دارد، طبق شنیده‌ها این فرد قبلا در سمت‌هایی همچون مدیرعاملی صاایران را در کارنامه داشته است.

بغض مسکن‌سازان در برابر اجاره بهاء

درحالی که قیمت اجاره بها طی پاییز سال جاری بیش از 30درصد به صورت میانگین افزایش پیدا کرده اما هیچ گره‌ای از چرخه ساختمانی‌ها باز نکرده و همچنان رکود همانند ابری تیره بالای سر این گروه بورسی مانده و قصدی برای پراکندگی ندارد
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
ارسال نظر
نظرات بینندگان
فردوسی
Germany
شنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۸
سلام باز هم امروز ژن های خوب توانستند 200 هزار سهم از لوتوس را با یک کد مال خود کنند که با اعتراض فعالین بازار بخش نظارت سازمان مجبور به ابطال معامله ی اون ژن خوب شد و از 442000 سهم معامله 200000 سهم را با لبهای آویزان و ناخرسندی ابطال کردن!! ولی راه برای ورود اینگونه افراد همچنان باز است!!
امیدوارم در این باره مطلبی منتشر کنید و اعتراض فعالین را نسبت به باز بودن راه برای اینگونه افراد به گوش مسئولان برسانید