بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹
پتروشیمی فارابی تولید کننده سالانه 50 هزار تن دي اكتيل فتالات و 15 هزار تن انيدريد فتاليك است
کد خبر : ۱۸۷۳۹۲
‍ به گزارش بورس‌نیوز با حکم مدیرعامل تاپیکو؛ محمدرضا علیمردان مدیرعامل پتروشیمی فارابی شد. 
محمود مخدومی در حکمی محمدرضا علیمردان را به عنوان عضو هیات مدیره و مدیرعامل شرکت پتروشیمی فارابی منصوب کرد. محمدرضا علیمردان دارای مدرک کارشناسی مهندسی شیمی از دانشکده مهندسی شیمی دانشـگاه صنعتی امیرکبیر و کارشناسی ارشد مهندسی پلیمر از دانشکده فنی دانشگاه تهران بوده و هم اکنون در حال نگارش پایان‌نامه دکتراي تخصصی در رشته مدیریت قراردادهاي بین‌المللی نفت و گاز از دانشگاه علامه طباطبائی است.
از جمله سوابق علیمردان می‌توان به مدیرعاملی شرکت آرین یار پترولیوم و عضویت در هیئت مدیره شرکت هاي فعال در حوزه بالا دستی نفت از جمله شرکت مهندسی و توسعه انرژی کاران پارسیان، مدیریت احداث و توسعه رادیکتا سپهر، مشارکت ایرانی آلمانی پتروسرویس پارسیان کیش و مشارکت ایرانی روسی تات ایران اویل اشاره کرد.
وی پیش از این مدیرعامل شرکت پترویکتا انرژی بوده و مدیرعاملی شرکت‌های کسا، توران تو و فکور مغناطیس آپادانا و... از دیگر سوابق وی به شمار می رود.
پتروشیمی فارابی تولید کننده سالانه 50 هزار تن دي اكتيل فتالات و 15 هزار تن انيدريد فتاليك است و در مجموع 15 درصد از تولید D.O.P و 35 درصد از P.A.F کل کشور را تامین می‌کند. 49 درصد از سهام این پتروشیمی متعلق به شرکتهای عضو هلدینگ تاپیکو می باشد.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر