بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶
این شرکت طی 10 ماه گذشته از سال 97 به درآمد 6850 میلیارد ريالی دست یافت که معادل 89 درصد دوره 12 ماهه سال 96 است. این میزان فروش نسبت به 10 ماهه سال 96 حدود 661 میلیارد ريال معادل 11 درصد رشد نشان می‎دهد.
کد خبر : ۱۸۷۴۴۴

بر اساس بررسی های واحد سنجش و راه حلهای رفتاری در بازار (آبسیم) بورس نیوز، شرکت «تجارت الکترونيک پارسيان» در آخرین رتبه بندی انجام شده توسط نشریه معتبر Nilson Report موفق به کسب رتبه 35ام در بین شرکتهای PSP جهان شود و در ایران از نظر سهم جذب تعداد تراکنش پرداخت، رتبه 4ام را به نام خود زده است.

گردش «رتاپ» بر مدار صعود / سود این شرکت شارژ می‎شود

این شرکت طی 10 ماه گذشته از سال 97 به درآمد 6850 میلیارد ريالی دست یافت که معادل 89 درصد دوره 12 ماهه سال 96 است. این میزان فروش نسبت به 10 ماهه سال 96 حدود 661 میلیارد ريال معادل 11 درصد رشد نشان میدهد.

همانطور که در تصویر ذیل مشاهده میکنید، در تمام ماههای سال جاری درآمد «اجاره دستگاههای کارتخوان و کارمزد دریافتی از شاپرک و شتاب» تماما صعودی بوده و بهترین محل درآمدی این شرکت محسوب میشود.

«کارمزد دریافتی از کارتهای اعتباری» حجم چندانی از درآمدهای «رتاپ» را تشکیل نمیدهد اما در این بخش نیز روند رو به افزایش است.

اما «درآمد حاصل از فروش شارژ» تا آذر ماه در کانال صعود قرار داشته اما در دی ماه به یکباره افت کرده و به کمتر از 69 درصدی آذر ماه رسیده است.

گردش «رتاپ» بر مدار صعود / سود این شرکت شارژ می‎شود

در مجموع اوضاع «رتاپ» در سال جاری به مراتب بهتر از سال گذشته است. بر اساس بررسیها، در تمام ماههای سال 97 به جز آذر ماه، مجموع درآمد شناسایی شده بیش از مدت مشابه سال 96 بوده است.

گردش «رتاپ» بر مدار صعود / سود این شرکت شارژ می‎شود

بر اساس روال همیشگی شرکت های PSP که در ماههای آخر سال و به خصوص در روزهای نزدیک به نوروز، درآمدزایی آنها شتاب میگیرد، انتظار میرود در سال جاری نیز این اتفاق تکرار شود و این بار سطح درآمد «رتاپ» در یک ماهه اسفند از 800 میلیارد ريال فراتر رود.

در مجموع، آبسیم پیش بینی میکند در دوره 12 ماهه سال 97 به درآمدی در حدود 8200 میلیارد ريال دست یابد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر