بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷
مدیرعامل کارگزاری عرضه کننده نفت خام در بورس انرژی مطرح کرد:

میانگین قیمت برنت عاملی برای تعیین نرخ نفت خام

نرخ 56.24دلار به‌عنوان قیمت پایه عرضه نفت در بورس انرژی در نظر گرفته شده اما قیمت اصلی نفت خام در این بازار براساس میانگین قیمت نفت برنت در چندروز قبل از تحویل محصول تعیین می‌شود.
کد خبر : ۱۸۷۴۷۳

به گزارش بورس نیوز، چندی پیش شاهد سومین میزبانی بورس‌انرژی از طلای سیاه بودیم مهمانی‌ که در آن هیچ خواستگاری برای محصول ارزشمند داخلی یافت نشد که کارشناسان معیارهایی همچون قیمت تعیین شده را در این زمینه موثر دانستند اما روز گذشته بورس‌انرژی با صدور اطلاعیه‌ای شرایط و تاریخ چهارمین میزبانی از نفت خام را اعلام کرد که به محض صدور این اطلاعیه افزایش قیمت این محصول نسبت به دوره پیشین تعجب فعالان این بازار را برانگیخت.

در این خصوص محمد کفاش پنجه شاهی مدیرعامل کارگزاری خبرگان سهام (کارگزاری عرضه کننده نفت خام در بورس انرژی) به بورس نیوز گفت: نرخ 56.24 دلار به‌عنوان قیمت پایه در نظر گرفته شده و قیمت اصلی این محصول براساس فرمول دیگری تعیین می‌شود.

وی بابیان اینکه ممکن است این با نرخی کمتر از قیمت تعیین شده به فروش برسد، تصریح کرد: قیمت اصلی نفت خام در بورس انرژی براساس میانگین قیمت نفت برنت در چندروز قبل از تحویل محصول تعیین می شود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس مطرح کرد:

فعال شدن بخش خصوصی با عرضه نفت در بورس

ارسال نظر