بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷
مدیرعامل کارگزاری بانک صادرات در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح کرد:

گزارش‌های 9 ماهه حاکی از EPS بالای صنایع مادر

مدیرعامل کارگزاری بانک صادرات گفت: تاکنون شرکت‌های فعال در بازار سرمایه گزارش‌ها و صورت‌های مالی مطلوبی را ارائه کرده اند که این گزارش‌ها حاکی از EPS بالا در صنایع مادر بخصوص پالایشگاه‌ها است.
کد خبر : ۱۸۷۶۵۸

گزارش‌های 9 ماهه حاکی از EPS بالای صنایع مادر

مهدی کباری مدیرعامل کارگزاری بانک صادرات در گفت‌وگو با بورس‌نیوز گفت: گزارش های 9 ماهه شرکت2ها نشان از عملکرد مطلوب آن2ها و EPS بالا در صنایع مادر بخصوص پالایشگاه‌ها است.

وی با بیان اینکه بار سرمایه شرکت های چینی در ارزش بازار بیش از 40 درصد ایران است، افزود: مسائل سیاسی نسبت به مشکلات اقتصادی نقش پررنگ تری را در تصمیم‌گیری سرمایه‌گذاران ایفا می‌کنند.

کباری با تاکید براینکه تاکنون شرکت‌های فعال در بازار سرمایه گزارش ها و صورت‌های مالی مطلوبی را ارائه داده اند، ادامه داد: اما برخی صنایع مانند خودرو به دلیل مشکلات ناشی از قیمت‌گذاری این محصول گزارش مثبتی را ارائه نکرده اند.

وی ادامه داد: در صورت تعیین قیمت خودرو با تیراژ 800 هزار دستگاه پیش‌بینی می شود که صنعت خودرو نیز در آینده پیش‌رو شود.

مدیرعامل کارگزاری بانک صادرات با اشاره به اینکه عدم ثبات سیاسی موجبات ایجاد نوسانات ارز را فراهم کرده است، گفت: اگر مشکلات سیاسی کشور برطرف شوند بازار سرمایه نیز روند مطلوب‌تری را در پیش خواهد گرفت.

کباری در پاسخ به این سوال که آیا انتشار اوراق منفعت تاثیری در روند شاخص دارد، گفت: انتشار این اوراق با سازوکار تعیین شده تاثیرات مثبتی را برای بازار سرمایه به همراه خواهد داشت.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر