طبق اعلام معاون درمان سازمان تامین اجتماعی؛
منشی الکترونیک در مراکز تامین اجتماعی ایجاد شد
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: منشی الکترونیک در مراکز تامین اجتماعی راه اندازی می شود.

به گزارش بورس نیوز، درخشان افزود: به منظور رفاه حال بیمه شدگان و مستمری بگیران، طرح «منشی الکترونیک» تا یک ماه آینده در تمام مراکز درمانی و بیمارستانی این سازمان راه اندازی می شود.
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: با راه اندازی این امکان، دیگر در اتاق پزشکان منشی وجود نخواهد داشت و مردم از طریق الکترونیک نوبت خواهند گرفت و با استفاده از یک تابلوی الکترونیک نوبت خودشان را رعایت خواهند کرد.
گزارش خطا
0 پسندیدم
اخبار مرتبط
در سال ۹۸؛
احتمال افزایش دستمزد کارگران چقدر است
در 10 ماهه امسال؛
صادرات تعاونیها 155 درصد بیشتر شد
کارشناس بازارسرمایه در گفتوگو با بورسنیوز تاکید کرد:
احتمال فشار فروش حقوقیها در روزهای پایانی سال
طبق اعلام سرپرست سازمان تامین اجتماعی؛
تعداد بیمهشدگان اتباع خارجی چند نفر است
در سال ۹۸؛
احتمال افزایش دستمزد کارگران چقدر است
در 10 ماهه امسال؛
صادرات تعاونیها 155 درصد بیشتر شد
کارشناس بازارسرمایه در گفتوگو با بورسنیوز تاکید کرد:
احتمال فشار فروش حقوقیها در روزهای پایانی سال
طبق اعلام سرپرست سازمان تامین اجتماعی؛
تعداد بیمهشدگان اتباع خارجی چند نفر است ارسال نظر
اخبار روز
خبرنامه