برای سال جدید؛
سهام عدالت آزادسازی میشود
وزیر اقتصاد و دارایی گفت: تلاش داریم تا سهام عدالتی که مردم دارند را آزاد کنیم تا آن را اگر دوست دارند بفروشند و به یک کالای سرمایهای تبدیل کنند.
به گزارش بورس نیوز، فرهاد دژپسند، وزیر اقتصاد و دارایی در پاسخ به این پرسش که برای سال نو یا پیش از آن چه خبر خوشحال کنندهای برای مردم دارید، گفت: تلاش داریم تا سهام عدالتی که مردم دارند را آزاد کنیم تا آن را اگر دوست دارند بفروشند و به یک کالای سرمایهای تبدیل کنند. گزارش خطا
0 پسندیدم
اخبار مرتبط
یک سوم شرکتهای سهام عدالتی سود ندادند؛
بررسی سوددهی شرکتهای سهام عدالتی
براساس اعلام معاون وزارت تعاون اعلام کرد:
بدهی ۱۸۳ هزار میلیارد تومانی دولت به سازمان تامین اجتماعی
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار تاکید کرد؛
وقتی «قیمتگذاری دستوری» داد سازمان بورس را درمیآورد/ حذف سقف قیمتها در بورسکالا گام مثبتی در بازار
بیش از 15 هزار نفر شماره شبای خود را ثبت نکردهاند
آخرین خبرها از دریافتکنندگان سود سهام عدالت
یک سوم شرکتهای سهام عدالتی سود ندادند؛
بررسی سوددهی شرکتهای سهام عدالتی
براساس اعلام معاون وزارت تعاون اعلام کرد:
بدهی ۱۸۳ هزار میلیارد تومانی دولت به سازمان تامین اجتماعی
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار تاکید کرد؛
وقتی «قیمتگذاری دستوری» داد سازمان بورس را درمیآورد/ حذف سقف قیمتها در بورسکالا گام مثبتی در بازار
بیش از 15 هزار نفر شماره شبای خود را ثبت نکردهاند
آخرین خبرها از دریافتکنندگان سود سهام عدالت ارسال نظر
اخبار روز
خبرنامه