بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲
گردهمایی سراسری شعب استانهای مازندران، گلستان و سمنان بانک ایران زمین با هدف بررسی عملکرد شعب از ابتدای سال جاری، با حضور مدیر، معاونین، بازرس، مسئولین دوایر و روسای شعب تحت پوشش برگزار شد.
کد خبر : ۱۸۸۴۹۶
به گزارش بورس نیوز، سلیم بهرامی مدیر استان های مازندران،گلستان و سمنان با اشاره به نقش مهم بازاریابی میدانی در وضعیت حساس کنونی که نیاز به تمرکز قوا در تمامی سطوح اعم از صف و ستاد در جهت شناخت بازار و تلاش برای افزایش سهم بانک در بازار منابع اشاره و خواستار شناسایی، جلب و جذب فعالان اقتصادی و مشتریان توانمند در سطح استانهای تحت پوشش شد.

مدیر استان افزود: سرعت تحولات در جهان امروز با محوریت حوزه فناوری، به حدی است که مجال تفکر در خصوص پیامدهای این تحولات را برای بسیاری از فعالان بانکی به ویژه در عرصه بانکداری سنتی از میان برده است. چراکه جذب منابع و پول دستخوش مفاهیم جدیدی شده است که یک سر آن به دنیایی دیجیتال وصل است.

در ادامه این همایش قاسمی موخر معاون اجرایی استان ضمن گزارش آماری عملکرد شعب به چشم انداز بانک در حوزه بانکداری دیجیتال اشاره و از آن به عنوان برنامه بلند مدت بانک نامبرد و خواستار ترویج بیشتر فرهنگ استفاده از خدمات الکترونیکی (اینترنت بانک؛ همراه بانک؛ تلفن بانک) در بین مشتریان شد.

بعد از اتمام سخنان مدیر منطقه چند تن از روسای منتخب از شعب گرمسار(رکن آبادی)،آمل (ذاکری)، گرگان (یمرلی)، بهشهر (همتی) نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه های فرایند جذب مشتری، آموزش در حین خدمت و مشتری مداری مطالبی را عنوان داشته؛ مضافاً همکاران ستاد (اعتبارات، حقوقی، مالی، بازاریابی) در زمینه های کار خود نکاتی را جهت ارتقای اطلاعات همکاران اظهار کردند.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر