بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲
در صحن علنی مجلس شورای اسلامی؛

بودجه پیش بینی از منابع و مصارف کشور است

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: طبق ماده ۱ قانون محاسبات عمومی، بودجه پیش‌بینی از منابع و مصارف کشور است، دولت برای تایید این پیش‌بینی تصمیم‌گیری نمی‌کند، تنها پیشنهاد خود را به مجلس ارائه و مجلس تصمیم نهایی را اتخاذ خواهد کرد.
کد خبر : ۱۸۸۵۰۹

بودجه پیش بینی از منابع و مصارف کشور است

به گزارش بورس نیوز، محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه در نشست علنی نوبت عصر روز گذشته مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی کلیات لایحه بودجه سال ۹۸ کل کشور گفت: طبق ماده ۱ قانون محاسبات عمومی، بودجه پیش‌بینی از منابع و مصارف کشور است، دولت برای تایید این پیش‌بینی تصمیم‌گیری نمی‌کند، تنها پیشنهاد خود را به مجلس ارائه و مجلس تصمیم نهایی را اتخاذ خواهد کرد.

وی افزود: ما برای سال آینده پیش‌بینی کردیم ۱۴۸ هزار میلیارد تومان از محل واگذاری دارایی‌های سرمایه‌ای که ۱۴۲ هزار میلیارد تومان آن مربوط به فروش و صادرات نفت است کسب درآمد کنیم و از این طریق ۵۰ هزار میلیارد تومان از طریق واگذاری‌ها کسب منبع داشته باشیم.

همچنین روز گذشته جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی درباره بودجه با حضور وزیران نفت، جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت برگزار شد و وزیران اقتصادی دولت عملکردی درباره مشکلات اساسی، تامین مایحتاج معیشتی، نوع فروش نفت و تامین منابع ارزی ارائه دادند.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس:

بنزین گران نمی شود

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:

انرژی‌های تجدیدپذیر پاک هستند

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

مبلغ وام ازدواج کاهش نخواهد یافت

نسخه اولیه کتاب دخل و خرج پایتخت پیچیده شد؛

بررسی جزئیات هزینه کتاب دخل و خرج سال آینده

ارسال نظر